Na Triglav?

lijaneja1. 04. 2014 18:43:45
Aha, Mako je torej samo vmesni člen, ki šodrovce opozarja na nevarne opasti z naslonjača. Nedeljski smučarji so bili Grega, Samo in Marjan, kateri bi rad plačilo za ogled predstave iz lože (opasti),Ha ha.
Tudi tebi, Marjan, hvala za opozorilo, pa na ¨hribi net¨ se kaj oglasi.
Daaam1. 04. 2014 19:04:14
matr no sj ni poanta v "firbcu" ... Marjana je očitno srh spreletel, ko je videl kje stojiš (čez rob-če ima prav)..in ne to da jih gledaš.. podobno je bilo (ali je še?) letos na Viševniku.. Ko sem šel iz Srenjskega prevala proti vrhu sem tudi rajši v tla gledal kot pa ljudi na vrhu, ki so dobesedno "na luftu" stal....in čisto nič ni narobe če nekdo tudi tukaj gor opozori (citira zapis) na take "pasti"..
ljubitelj gora1. 04. 2014 19:33:03
Pot je previsoka
pot gre po robu ˝preloma˝ opasti, tisti, ki je šel še metr bolj na konc je pa huda !!!1
redbull1. 04. 2014 20:22:29
maš prav LG,, jst ponavadi grem vedno kakšen meter pod to gazjo na sliki. ne vem zkaj tako visoko zgazijo
1mitjas1. 04. 2014 22:24:35
Bil gor včeraj, šel 3 metre pod gazjo. Dejansko je gaz na opasti in nekdo je iz nje stopil še malo bolj ven.
sodnick2. 04. 2014 08:02:57
Zoprna stvar takale gaz. Če bi šel jaz gor, bi brez pomisleka hodil po gazi, ker bi si rekel, da ljudje, ki hodijo pozimi na Triglav že vedo kaj počnejo... Vem, da je vsak odgovoren zase in svojo varnost, je pa vseeno zavajujoče.
kekc2. 04. 2014 22:16:42
Odgovor in odziv na povabilo lijaneje:

Se opravičujem za moj besednjak - "firbec". Včasih rad malo zbodem ali pa pač na svoj način kaj povem. Včasih je berljivo, včasih brcnem v temo. Pač nisem akademsko visoko izobražen in se trudim s svojim skromnim besednim zakladom zmeden Tokrat sem hotel samo opozorit na nevarnost opasti. S "firbcem" sem hotel samo pritegnit pozornost barlcev, očitno mi je uspelo. Sedej več ljudi ve za opast cool Kdor me pozna, ve, da nisem s tem želel nikogar užalit. Sicer se najrajše delam norca iz sebe, se vsaj ne more kdo pritoževat.
Ste pa že vse lepo na dolgo in široko povedali. Se strinjam z mislijo Daaam: "... Marjana je očitno srh spreletel, ko je videl kje stojiš..."
Opast je dejansko tam in ni majhna! Bodite bolj previdni, imejte se radi mežikanje

PFranci3. 04. 2014 18:14:48
S smučmi včeraj po službi do Kredarice.O razmerah je bilo v teh dneh že veliko napisanega.Zjutraj je sneg trd,popoldne pa predvsem na sončni strani mehak.
Zjutraj sem v idealnih razmerah šel še na vrh.
Po povratku sem odsmučal na sever in mimo Staničeve čez sedlo po nedotaknjenih pobočjih mimo stare lovske koče v dolino.Razmere ves čas krasne,razen difuzne svetlobe,saj se je med tem pooblačilo.Lpnasmeh
Na zasipski planini še veliko snega1
Planika17
Pogled nazaj19
otiv3. 04. 2014 18:55:28
O Franci kakšna nebesa za naše oči,
upam da ostalo ti je še kaj moči,
da razveselil boš še velikokrat prijatelje gora,
ki niso tako močnega in pogumnega srca.
lijaneja3. 04. 2014 20:05:42
Franci, odličen posnetek (št.14) zelo nevarnega predela na grebenu. Ob močni odjugi in istočasni obtežitvi nekaj planincev, se utegne odlomit točno na gazi.
Le kdo bi hotel (in znal)to sliko posredovati vremenarjem na Kredarico, mogoče pa komu rešimo življenje.
Še veliko takih ¨firbcev¨ si želim.
redbull4. 04. 2014 11:28:34
pravo fotograf si Franci,, sliko 7 sem si pa kar za ozadje namestil.

lp
1mitjas4. 04. 2014 14:18:27
Mi smo šli pretekli vikend po malo daljši poti:

Triglavska turnosmučarska magistrala je velikopotezen in orientacijsko zahteven podvig, za katerega potrebujemo stabilno vreme in ugodne razmere, saj prečimo plazovita in za zdrs nevarna pobočja. Vsem težavam navkljub- ali pa prav zaradi njih- spada Triglavska smučarska magistrala med najlepša in najbolj zaželena doživetja zimskih gora pri nas.( Veliki turnosmučarski vodnik- Igor Jenčič)

Mi smo se je lotili v treh dneh, od sobote do ponedeljka. Skupno vsem dnem je kičasto vreme in idealne razmere, tudi smučanje v poznih popoldanskih urah je bilo super.

Prvi dan etapa od Vogla do Komne. Ker je bil sneg dober in smo imeli še nekaj energije smo potegnili do pod Podrte Gore. Smuka naravnost na Govnač je bila fenomenalna, tako dobra da nas je premamil še en kucel tik pred Komno.

Drugi dan je bil rezerviran za kraljevsko etapo. Ker sta bila Primož in Martin v kondiciji smo se odločili, da jo od Komne potegnemo do Kredarice. Do sedmerih smo šli čez Lepo Komno, tako da se je vlekla samo pot skozi gozd. Le ta je dobro markirana z zimskimi markacijami, kljub temu pa zahteva nekaj pozornosti, vsi predhodniki so se na tej poti izgubili. Dolina sedmerih jezer je predstavljala vrhunec drugega dne, vse lepo zalito in nobenih smučin. Pod Kanjavcem so se pojavile smučine, vrh pa je bil tako blizu, da smo morali še nanj. Proti Velemu polju je bilo pravo smučišče, s te strani je bilo za vikend na Kanjavcu vsaj 30 smučarjev. Na Velem polju spet po svoje na Konjsko sedlo in po temi do Kredarice. Etapa je bila res dolga, skupaj 25km in 2100 višincev gor.

V ponedeljek pa za zajtrk plačilo za dolg drugi dan, vzpon na Triglav, sestopili pa smo po Milerju. Ta je idealno zalit, kar sta izkoristila Blaž in Nika na smučeh. V celotni smeri je 70cm pršiča. Na Kredarici je utrujenost in vezi Marker botrovalo temu, da smo se v dolino spustili čez Kalvarijo in ne preko Staničeve koče. Moja druga izkušnja z gosti in vezmi Marker me spet ni prepričala v njihovo kakovost, tokrat se je na Touru zmajala glava in Martina smo bili skorajda prisiljeni zatejpati na smuči.

Tokrat pa nekaj več slik, foto Domen Kastelic, Primož Marolt in moja malenkost.Najdete jih na: http://gorski.vodnik.alpinizem.net/blog/

zvončnica7. 04. 2014 17:12:46
PFranci in vsi ostali, čestitke za Triglav..., PFranci, eno slikico sem ti ukradla :-), dala jo bom na fb na mojo stran - Katja Žagar, lohk tud greš pogledat :-)
strelec19547. 04. 2014 20:00:29
Franci čestitke za za krasne fotografijenasmeh
damjanb11. 04. 2014 09:35:31
Pozdravljeni. Celi teden sem spremljal vremensko napoved, ki je bila ugodna za četrtek (mraz ponoči) in nisem se uštel, le moč vetra sem malo podcenjeval, ki je na koncu pokvaril načrte za skok na vrh (precej močni sunki vetra)jezen. Včeraj so bile razmere tudi za pešce super (jaz sem bil sicer s smučmi). Še vedno se štarta iz Kurje vasi, le da je cesta vedno bolj kopna (vendar bo ostala neprevezona še precej časa, če je seveda ne splužijo prej). LP, D.
Je bilo tudi nekaj sonca vmes1
UROS12. 05. 2014 09:12:49
To nedeljo 4.05.14 imam namen ponovno obiskati našega očaka Triglav iz Pokljuke. Bi šel kdo zraven ? Odhod iz MB . Več na linku Skupaj v hribe....velik nasmeh
Ninđa2. 05. 2014 10:10:56
UROS1 jaz se ti pridružim. Sem iz MB. Lp
UROS12. 05. 2014 14:13:35
odpade ! Premalo nas je, pa kdaj drugič.