Trnovec - Dom na Govejku -

Trnovec - Dom na Govejku

Starting point: Trnovec (390 m)
Destination: Dom na Govejku (734 m)
Time of walking: 1 h
Map: Ljubljana - okolica 1:50.000
Hiking equipment (winter):
Access to starting point:

We drive from Medvode towards village Sora where we direct towards Village Topol (Katarina). We come to village Trnovec (sparsely inhabited area). When we notice a macadam road and signposts on the right side of the road we park there. Parking lot is on the left side of the road.

S parkirišča previdno prečimo cesto in se nato začnemo vzpenjati po makadamski cesti v smeri brunarice Osolnik. Po približno desetih minutah zmernega vzpona, bomo prišli do označenega razpotja, kjer zapustimo cesto. Planinske oznake za dom na Govejku, nas usmerijo levo na markirano peš pot, ki se naprej vzpenja ob potoku Govejski graben. Nekoliko naprej prečimo omenjeni potok, pot pa se vzpenja ob nekoliko manjšem, desnem pritoku omenjenega potoka. Še nekoliko naprej preko manjšega lesenega mostička prečimo drugi potok, nato pa se začnemo vzpenjati po zelo strmi stezici, ki nas višje pripelje na neoznačeno razpotje.
Nadaljujemo po desni manj izraziti poti (leva pot vodi preko dvorišča zasebne hiše in jo zato odsvetujem, tudi markacije so vodile tam, vendar so zabrisane), po kateri se v nekaj 10 korakih nadaljnje hoje povzpnemo do zložnega kolovoza, kateremu sledimo v levo. Le nekaj metrov naprej, se nam z leve priključi "pot", ki vodi mimo omenjene domačije, mi pa nadaljujemo po makadamski cesti v smeri doma na Govejku. Cesta se naprej začne zmerno vzpenjati, mi pa ji sledimo vse do planinskega doma na Govejku, le tega pa dosežemo po nekaj minutah nadaljnje hoje.

Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku trnovec - Dom na Govejku