Stržišče - Črna prst - circular path

mountain ranges / Julian Alpsčrna prst / Stržišče - Črna prst

Stržišče - Črna prst (circular path)

Starting point: Stržišče (801 m)
Destination: Črna prst (1844 m)
Path name: circular path
Time of walking: 9 h
Difficulty: partly demanding marked way
Map: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons
Author: Benc

Na poti Idrija-Tolmin se odcepimo proti Podbrdu. Malo od Hudajužne naprej se cesta odcepi na levo proti Stržišču kjer pustimo avtomobil. Seveda lahko pridemo tudi po drugi strani iz Sorice.

V Stržišču se pot začne na levi strani, če smo obrnjeni proti Črni prsti. Usmerimo se proti Rutarskemu gozdu po gozdni cesti katera je občasno markirana in označena s tablami. Pot je hkrati tudi slovenska geološka pot. V Rutarskem gozdu pridemo do ceste, katera pa se počasi spremeni v širok večinoma kamnit kolovoz. Pot nas pripelje do lovske opazovalnice in nato kmalu do razpotja, kjer nadaljujemo desno v smeri Rodice. Naprej se vzpenjamo po razmeroma dobro ohranjeni mulatjeri sprva skozi gozd, nato pa skozi rušje. Zmerno strma in vse bolj razgledna pot. Malo višje nas pot pripelje na stranski greben Spodnjih Bohinjskih gora, od koder se nam odpre lep pogled proti Kneškim Ravnam. Pot se z grebena kmalu umakne na južna pobočja, katerim nato sledimo do mesta, kjer se priključimo poti z Bohinjske strani. Nadaljujemo desno po razgledni grebenski poti, ki nas v dobrih 10 minutah nadaljnje hoje pripelje na razgleden vrh Rodice. Iz Stržišča do Rodice potrebujemo 4 ure.
Pot potem nadaljujemo po razglednem grebenu v smeri Črne prsti. Pot po grebenu traja vsaj 2 uri. Sledi še spust s Črne prsti do Stržišča ali Kala. Ti dve vasi sta namreč zelo blizu in povezani s cesto.

On the way: Matajurski vrh (1936m), Konjski vrh (1877m), Črna prst (1844m)
Trip can be prolonged to next destinations: Četrt, Črna prst (0 min), Konjski vrh, Poljanski vrh, Matajurski vrh, Rodica
Recommended: panorama, similar trips, trips with the same destination
strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst strzisce - Črna prst