Lokev - Kokoš - via source of Vroček

Lokev - Kokoš (via source of Vroček)

Starting point: Lokev (440 m)
Destination: Kokoš (670 m)
Path name: via source of Vroček
Time of walking: 2 h
Map: Slovenska Istra, Čičarija, Brkini, Kras
Hiking equipment (winter):
Author: B2

Pot zastavimo pri Taboru v Lokvi.

Od Tabora se napotimo proti vrtcu za zgradbo in po vaških ulicah do gostilne "Obersnel", kjer prečkamo magistralko Divača - (bivši) mejni prehod Lipica. Nadaljujemo do prvega odcepa desno in dalje proti vasici Prelože (smerokaz). Čez polje in skozi vas se vzpnemo do zadnje hiše in od tu po makadamski gozdni cesti do izvira Vroček, kjer je križišče poti.
Če se napotimo levo, bomo v 15 minutah dosegli vrh Velikega Gradišča, mi pa gremo desno in po slabšem gozdnem kolovozu pridemo na makadamsko cesto Krvavi Potok (Vrhpolje) - Kokoš, po kateri nadaljujemo desno in do planinske koče na Kokoši.

On the way: Vroček (645m)
Recommended: panorama, similar trips, trips with the same destination
lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš