Lokev - Kokoš -

Lokev - Kokoš

Starting point: Lokev (440 m)
Destination: Kokoš (670 m)
Difficulty of skiing: easily
Map: Primorje in Kras 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Divača in cesti naprej sledimo v smeri vasi Lokev in Lipica. Cesta nas nato hitro pripelje v vas Lokev, kjer bomo takoj za pokopališčem opazili ozko cesto, ki zavije levo (odcep ceste je 10m pred koncem vasi). Parkiramo lahko na manjšem parkirišču ob pokopališču ali pa se po makadamski cesti peljemo nekoliko naprej in nato parkiramo na enem od več manjših parkirišč ob cesti.

Od pokopališča nadaljujemo po zložni makadamski cesti, ki nas že hitro pripelje do prvega križišča (pri kapelici), kjer nadaljujemo desno v smeri »Kokoške«. Makadamska cesta, ki preči številne kraške travnike pa nas po približno pol ure hoje pripelje do vznožja gore (možnost izhodišča).
Nadaljujemo po širokem kolovozu v smeri »Kokoš 1 ura«. Sprva razmeroma zložen kolovoz ima v spodnjem delu nekaj razpotij, a so vsa dobro označena. Višje se kolovoz začne strmeje vzpenjati in se postopoma spremeni v razmeroma široko peš pot, ki nas višje pripelje do gozdne ceste. Nadaljujemo desno v nekaj nadaljnjih minutah hoje stopimo na vrh Kokoši na kateri se nahaja planinski dom.

Recommended: panorama, similar trips, trips with the same destination
lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš lokev - Kokoš