Lipica (Škibini) - Kokoš -

Lipica (Škibini) - Kokoš

Starting point: Lipica (Škibini) (410 m)
Destination: Kokoš (670 m)
Difficulty of skiing: easily
Map: Primorje in Kras 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Divača in cesti naprej sledimo v smeri vasi Lokev in Lipica. Naprej se peljemo skozi vas Lokev za katero kmalu pridemo do križišča, kjer se desno odcepi cesta proti vasi Lipica. Le nekaj metrov pred križiščem pa opazimo ozko cesto, ki zavije levo in se po nekaj 10 metrih konča. Usmerimo se na to cesto in ji sledimo do manjšega parkirišča na koncu ceste.

Z manjšega parkirišča nadaljujemo po kolovozu, ki se sprva zložno vzpenja skozi gozd. Po nekaj minutah hoje pot preide iz gozda na nekoliko večjo jaso, kjer preči širši kolovoz. Nadaljujemo naravnost po deloma zaraščeni planinski stezi, ki se postopoma začne vse strmeje vzpenjati. Po približno pol ure hoje pa se priključimo široki in dobro uhojeni stezi, kjer nadaljujemo levo v smeri »Kokoš 15 minut«. Pot naprej nekaj časa preči pobočja proti levi, nato pa se postopoma začne vzpenjati. Pot, ki poteka skozi gozd pa nas nato po krajšem vzponu pripelje iz gozda, kjer pred seboj zagledamo planinski dom na Kokoši.
Od planinskega doma pa se lahko v nekaj 10 korakih povzpnemo še na vrh, sredi katerega se nahaja oddajnik.

Recommended: panorama, similar trips, trips with the same destination
lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš lipica_skibini - Kokoš