Prisojnik

Primož763. 08. 2009 16:55:59
Kot si najbrž opazil sem se tudi občasno ustavljal in fotografiral okoliške gore in razne meni zanimive detajle, tako da nisem pretirano hitel.
vanjase3. 08. 2009 17:05:43
JA SE OPRAVIČUJEM NI BILO NAMENJENO TEBI TEMVEČ Bojanu A! ČE ME SPONIN NE VARA STA KAR ZAŠLA VIŠJE OD JEKLENIC IN STA SE SPUŠČALA VSEPOPREK KO SEM JIM NAKAZAL KJE SO JEKLENICE KAR JE IMELO ZA POSLEDICO KAR DEŽ KAMENJA DA SE NISVA UPALA ZA NJIMA! OPRAVIČILO!! FOTKE PA SO ENKRATNE!!
nasmeh
Bojan_A3. 08. 2009 17:47:46
Se opravičujem. Tam sem res storil napako. Sem prepričan da tam tisti, ki gre prvič skoraj vsak zgreši. Tudi Primož je potegnil za nama. Da bom dobil nos za smer, bom potreboval še leta izkušenj in veselim se jih! Le pri teku mi gre na živce taka izguba časa, ampak to je druga zgodba.

Sicer pa sva tudi midva uživala v zelo počasni hoji. Sam sem posnel prek 200 fotk. Sploh rožc je blo noro velik. Najbolj zanimive so ble zoisove zvončnice na skali v obliki Y-ona tik pred začetkom Kopiščarjeve poti
vanjase3. 08. 2009 22:32:50
Ni problema! Pa veliko sreče in lepih poti!! Pa upam da se še kdaj srečamo in tudi malo podebatiramo!!
epafrodit4. 08. 2009 02:01:16
Virenque je napisal: Danes sem šel na Prisojnik. Ker je bila megla, nisem opazil razpotja za južno pot in naredil lep krog proti zadnjemu oknu in nato po severni strani po 5 metrskem žlebu prispel na križišče z južno potjo pod vrhom.
Triglavski odgovoril: Sprva pot pod Zvoniki, za Zadnjim Prisojnikom si se priključil na Jubilejno pot in po njej do stika z južno potja.

Zanima me, kako nevaren je ta odsek glede na celotno jubilejno pot. Je to najlažji del?
viharnik4. 08. 2009 08:02:46
Jubilejna pot čez zadnje okno zgleda takole:hodiš po klinih(skobah)in pod nogami opazuješ v globini,vršiče smrek in melišč.
jozo9. 08. 2009 19:19:34
Včeraj in danes sva se malo potepala po Julijcih in si za cilj izbrala Prisojnik in danes Mangart. Vzpon na goro po Slovenski oz. južni, sestop pa po grebenski poti je nudil prekrasne razglede daleč naokoli. Pot vseskozi dobro markirana in odlično zavarovana. Obiskovalcev pa kakor povsod v poletnih mesecih, ogromno. Lp
Obsijani Jalovec1
Vse polno jih je...9
angie31. 08. 2009 15:13:01
Pozdravljeni!
Zanima me, katera pot je najprimernejša za spust s Prisojnika? Nanj se nameravam povzpeti z Razorja, turo pa zaključiti na Vršiču. Ker teh poti ne poznam, me zanima primernost, lepi razgledi, gužva. nasmeh
Sem izkušena gornica, zavarovane plezalne poti so mi v užitek. Samo ne bi se rada spuščala po poti, po kateri gredo vsi gor, tako da bi se morala nenehno umikati.
Hvala!
andrej7831. 08. 2009 15:16:46
Najlepša je kopiščerjeva, skozi sprednje okno in tudi najzahtevnejša,najlažja in najhitrejša pa grebenska.
lp
jernejscek31. 08. 2009 16:46:39
Prejšnji teden sem opravil isto turo od Pogačnika na Kriških podih prek sedla Planja (pod Razorjem) po Jubilejni poti v Mlinarico in po Jubilejni na Prisank. Pot je prekrasna, dinamična in božanska, vzpon na P. je razgiban,preko južne in severne strani vidiš ogromno,pa še skozi drugo okno vodi. Spustili smo se po Slovenski, tj grebenski na Vršič,čeprav je bilo kar gneče...
Veliko užitkov!!
triglavski31. 08. 2009 17:26:29
angie je spraševala po najprimernejši poti za sestop. Predlagal bi ji južno pot, potem pa ob lepih razgledih lagodno na Vršič. Plezarije bo imela že dovolj do vrha Prisojnika.
angie31. 08. 2009 20:36:33
Hvala za odgovore, čeprav se mnenja razlikujejo. cool
Držim pesti za lepo vreme, po vrnitvi s ture čez nekaj dni pa objavim, kako je bilo! velik nasmeh
Pred sončnim vzhodom v Krnici1
Pogled s spodnje poti proti Vršiču nazaj na Razor23
Razor že v oblakih24
dj1231. 08. 2009 22:14:09
Lep pozdrav, zaključujem slovensko planinsko pot in manjkajo mi še Pogačnikov dom na Kriških podih , Razor in Prisojnik.Ali mi lahko svetujete kako naj se lotim te poti - mislim namreč kje iti gor in kje dol.
Hvala !
turbo1. 09. 2009 07:02:35
Prvi dan Koča v Krnici-čez Kriško steno-Razor-spanje v Pogačniku, drugi dan Pogačnikov dom-Prisojnik-Vršič-sestop.
Ali, če si kondicijsko dobro pripravljen, pa še lepše je, prvi dan Vršič-Prisojnik-Jubilejna pot-Pogačnikov dom (spanje). Naslednji dan pa Razor in pod Prisojnikom nazaj na Vršič. Marsikdo kar v enem dnevu naredi kombinacijo Vršič-Prisojnik-Razor in sestop na Pogačnika. Ali pa kar nazaj na Vršič, še isti dan.
Zelo lepa je tudi pot iz Zadnjice na Kriške pode, še posebej sedaj jeseni. V domu pustiš višek opreme in skočiš še na Razor. Naslednji dan pa Prisojnik in na Vršič. V tem primeru je problem prevoz Vršič-Zadnjica (peš je oooobuuuupno dolgo).Ali pa se odločiš za dve turi, Razor narediš iz Vrat preko Sovatne in mimo Pogačnika, Prisojnik pa iz Vršiča. Možnosti je veliko, ena lepša od druge. velik nasmeh
pmonci1. 09. 2009 09:24:51
...Zelo, zelo lepa... Vršič-Prisojnik-Jubilejna pot-Razor-Pogačnikov dom. Spanje. Sestop pa kar v Zadnjico in do Loga na avtobus, ki vozi čez Vršič v Kranjsko Goro. Mislem, da vozi vsako uro, vsaj med sezono. Drgač se pa pozanimaj v Bovcu ali v Kr. Gori.

Lp
turbo1. 09. 2009 09:57:01
pmonci ima prav, to je naj varianta !!!
Avtobus iz Bovca pelje čez Vršič v Kranjsko goro in dalje do prestolnice v septembru vsak dan in sicer gre iz Bovca ob 13.35h in je v Trenti (vas) ob 16.06h.
Toliko v vednost, pa srečno !
jernejscek1. 09. 2009 10:11:29
Če pa izbereš start iz Zadnjice in Zaključiš na Vršiču je pa štop še vedno aktualen: če imaš nahrbtnik in zmatran obraz ti res ustavi večina mimoidočih nasmeh
dj123. 09. 2009 21:53:09
Hvala za nasvete , opravil bom to turo skupaj z stricem , glede na vremenske razmere v soboto popoldne do koče v Krnici čez Kriško steno do Pogačnika , kjer bova spala , naslednji dan pa na Razor in Prisojnik ter povratek do avta na odcepu za Krnico.
Lep planinski pozdrav
angie6. 09. 2009 19:41:51
Torek in sreda sta bila krasna za v gore! Sicer je načrte nekoliko prekrižala razbolena kolenska vez mojega sopohodnika, tako da sva črtala vzpon na Razor in Prisojnik, ampak tudi spodnja pot je bila čudovita. In na vsej poti Krnica-Križ-Pogačnikov dom-sedlo Planja-Mlinarica-Vršič sva videla le peščico ljudi (razen v domu, kjer nas je prespalo okoli 30-40).
Res lepa tura!
angie6. 09. 2009 19:47:22
Slike so se očitno pripele k mojemu prejšnjemu postu - glej zgoraj. nasmeh