Kanjavec

keber116. 10. 2011 20:19:52
Danes je bil na vrsti Kanjavec, ker macesni še niso dovolj zarumeneli, pa še vremenske razmere so obetale odličen razgled. Gor od planine Blato (danes očitrno niso pobirali parkirnine, pa je bilo veliko ljudi) po dolini za Kopico, dol po Dolini za Debelim vrhom in preko planine Krstenica. Zaledenel sneg se začne že pred Planino jezero, vendar ga je vseskozi malo. Nekoliko več ga je pod in na Hribaricah ter pod Debelim vrhom, vendar je bil na prisojnih straneh južen, na osojnih pa zelo trd do leden, zato je potrebna večja previdnost na izpostavljenih delih, vendar cepin ni rabil. Po dolinah je bil veter občasno precej močan, na vrhu pa skorajda brezvetrje. Krasen dan s krasnimi razgledi. Macesni še niso zlato rumeni.
Dedno polje1
Dolina za Kopico, v ozadju megleno morje v bohinjski dolini (čeprav je bilo zjutraj jasno).2
Zgornji del doline Triglavskih jezer3
Debeli vrh iz poti do Krstenice13
Na planini Blato pa je bilo danes kar živahno.14
felix17. 10. 2011 12:02:04
Tudi mi smo bili včeraj na Kanjavcu, s planine Blato smo šli na Laz, Lazoviški preval, po dolini za Debelim vrhom na Hribarice in na vrh Kanjavca. Vračali smo se preko Vrha Hribaric, mimo Škednjovca na Jezerce, od tam pa na Krstenico in planino Blato. Prekrasen dan, razmere pa je opisal že predhodnik.
Planina Laz1
Prikazal se je naš očak2
Jezerski Stog in Ogradi3
Kanjavec4
Velska dolina5
Zahodni Julijci6
Škednjovec, Adam in Eva, Jezerski Stog7
mirank17. 10. 2011 21:12:01
Felix, zanima me prehodnost vzhodnega grebena Vrha hribaric s sedla med njim in Škednjovcem. Ko sva včeraj lazila tam okoli se mi je zdel lahko prehoden, čeprav nisem še zasledil opisa tega prehoda. Krog preko Jezerca, M. prelaza in Škednjovca sva zaključevala po dolinici pod Debelim vrhom (brezpotje)na L preval, kjer sva srečala prva dva gornika v celem dnevu; očitno sva bila tam pred vami.
lynx17. 10. 2011 21:24:23
tako kot zgleda - je lahko prehoden.
felix18. 10. 2011 06:34:58
Mirank, s sedla med Škednjovcem in Vrhom hribaric se podaš po pobočju navzgor - na začetku bolj po desni strani, levo je precej jam, drugače pa je zelo lahko prehodno. Če greš proti Hribaricam, se z vrha spustiš v smeri naslednjega malega vrha, ki ga po levi zaobideš, dalje pa v smer, v katero si namenjen. Verjetno ste bili pred nami, mi smo se z Vrha Hribaric spuščali po drugi uri.
Lep pozdrav!
viharnik18. 11. 2011 20:47:38
Čeprav v idealnih razmerah Kanjavec beleži obiske le parih pristopnikov.
Zjutraj ob 7.30h štartam s parkirišča Blato, se povzpnem na Lazovški preval, previdno prečim labirinte Doline za Debelim vrhom kar z derezami, da se ne speljem v kakšno luknjozmeden.Sneg je v osojah pomrznjen in lahko hoden, udira se le za nekaj cm.Na prehodu k Hribaricam se sprehodim po lepo zasneženi idilični pokrajini, kjer desno proti sedlu Hribarice opazim le ene človeške stopinje in kup gamsovih dvojnih "derez".Na sedlu se namenim še na vrh, če sem že od tako daleč prišel, a ne.Vzpon je lep brez posebnosti.Sneg na prisojah se le opoldne nekoliko ojuži in je dobro hoditi z derezami do spodnje stabilne pomrznjene podlage, ker je zgornja plast snega drsna.Vmes je nekaj kopnih odstavkov, ki ne delajo problema.Zgoraj je rahlo zapihalo z JV.Sestopim v hladno Velsko dolino do sončnega Velega polja in naprej po poti za Voje, Pl.Grintovica(dobil štamperle šnopc-limona od domačina-hvala!), kjer me ujame noč, potem pa še 1h10min čez Na vrhu do Pl. Blato.Tura zelo lepa, a dolga.Traja od zore do mrakavelik nasmeh.Hodil sem dobrih 9h z 45min postanka. Trasa poti po Dolini za Debelim vrhom je sedaj vidna in pravilna, kar se tiče jam.Prav tako je shojena s par pohodniki tudi Velska dolina.Za daljše ture priporočam posebej pozno popoldne kakšen debel termovelur, ker me je v temi na koncu ture v soft shelu že zeblo kot cuckamrk pogled.Lp!
Jutro pre Lazom1
cebelca18. 11. 2011 21:54:15
Čudovito!
mukica19. 11. 2011 07:00:48
Rok čudovita tura,super izbira za takega gornika...Lepe fotkenasmeh
viharnik19. 11. 2011 07:15:16
Hvala vsem za čestitke, drugače pa mislim, da bi bil povratek ture nekoliko krajši po isti poti nazaj po Dolini za Debelim vrhom.Jaz sem efektivno hodil ta krog dobrih 9 ur(popravek).Tura je bila res zelo lepa, z dovolj snega, samotna.V Konti pod Debelim vrhom sem srečal samo enega osamljenega gamsa, ki mi je zapiskal, jaz pa njemu nazajvelik nasmeh
lijaneja26. 11. 2011 21:40:05
Ker poleti nikakor ni prišel na vrsto, sem ga obiskal šele danes. V zgornji Krmi planinci hitijo proti Kredarici, jaz pa skrenem levo proti Bohinjskim vratcem, se spustim do Vodnikovega doma in po Velski dolini do Hribaric. Od tam je le še skok na vrh.
Mišelj vrh ter1
Kanjavec in Šmarjetna glava z Bohinjskih vratc2
Še malo, pa bo zima, snega pa je tudi v visokogorju zelo malo3
Na sončnih legah je to še bolj očitno4
Prisojnik, Dobrač, Planja, Razor, Šplevta5
Le kdo ju ne prepozna6
Strma peč, Špik nad špranjo, Montaž, Viš, Veliki Nabojs; Loška stena in Pelci; Srebrnjak in Trentski Pelc7
Kanin, Lopa, Rombon, Bavški Grintavec8
Vrh hribaric in Debeli vrh15
Dom Planika, Debela peč in osrednje Karavanke16
Beli Poprovec, daleč za njim Krn, desno Velokošpičje17
Zadaj od Strme peči do Vel. Nabojsa, sredina od Vrha krnice do Srednjega Pelca, spredaj Srebrnjak in Trentski Pelc18
Mojstrovke19
Pa še Kanjavec z žabje perspektive pri povratku20
Ne bi verjel, če ne bi videl21
katty26. 11. 2011 23:54:37
Super slikcemežikanje. Pa sem se zraven še malo spoznala z okolico. Opažam, da je pred mano še veeeeliko izzivov. Se že veselim.
GregorC27. 11. 2011 09:28:38
Super slike, z odličnim opisom!nasmeh
Tudi mene Kanjavec še čaka in me bo še kakšen mesec počakalvelik nasmeh
Navihan27. 11. 2011 13:54:54
Čudovit opis in slike, ki sploh ne kažejo, da je zima pred vrati. Sam uživam v tej podaljšani jeseni in soncu.velik nasmehvelik nasmeh
ris16. 06. 2012 19:02:44
Včeraj sva šla od slapa Savice preko doline Sedmerih jezer na Kanjevec. Nekaj snega je le kakšnih 200m pod vrhom, vendar ni moteč. V dolino sva se vrnila po isti poti. Vreme je bilo odlično, le razgled s Kanjevca so kvarili oblaki.
Slap Savica-Kanjevec1
prepolc8017. 06. 2012 02:16:27
Moja pot je šla iz planine Blato preko obeh Tičaric, na Kopico, na obe Zeljnarici, na KANJAVEC in čez prehodavce nazaj preko Lepega Špičja (vmes je bil postanek še pri 7J)na planino Blato.
Odgovor ojavljam pod Kanjave, ker je bil edino tam omembe vreden sneg. Z malo pazljivost se ga da obiti. Srečno pot.
Če koga zanima slika s kakega od zgoraj omenjenih vrhov ali natančen posnetek snežišč pod Kanjavcem naj javi.
robi1422. 07. 2012 18:33:13
V planu imam namen pot Blato - Zakopica - Kanjavec - Prehodavci - 7J - Štapce - Blato opraviti v soboto (seveda v kolikor bo vreme to dopuščalo). Koliko časa bi potreboval za to pot? Sam sem nekako naračunal okoli 11 ur...
Zanima me predvsem koliko časa se potrebuje za vzpon od razcepa Hribarice - Prehodavci, do vrha Kanjavca?
V kolikor bo vreme ok, potem jo potegnem na vrh, v kolikor pa bo slabše, pa obrnem proti Zasavski koči in naprej v dolino 7J.

So na poti še kakšna snežišča, katerim je potrebno posvetiti več previdnosti?

Hvala za odgovor in lp!
viharnik22. 07. 2012 18:44:16
Od sedla Hribarice je na vrh Kanjavca uradno 1h hoda.Gor se pride v 45min gorniške hoje.Topla obleka ne bo odveč, saj je bil danes celo vrh Grintovca nekoliko pobeljen.
Flora122. 07. 2012 18:46:25
Upam, da ti bo kdo podal novejše podatke, jaz sem to pot nazadnje prehodila julija l. 2006. Mislim, da je časovnica kar ustrezna, od razcepa do vrha je kako uro (po spominu). Takrat je bila potrebna zim. oprema za varno prečenje snežišča pod Vršaki, kajti snežišče se konča s prepadom. Srečno.