Bbrina / Zadnja sporočila

Bbrina - Zadnja sporočila

Začete teme:
Bbrina7. 02. 2010 19:56:35
Danes naredila gaz do Doma pod Renško planino.In sicer izhodišče cesta v Malo Reko mimo Podbregarja. Vračala sva se po poti mimo Žvajge. Tu je pot bila že shojena.
Komentari:
Bbrina13. 12. 2023 07:17:27
Včeraj(12.12) sva se odpravila na Raduho, ker sva predvidevala, da sredi tedna ne bo pretirano obiskana. Res je bilo tako. Srečala nisva nikogar. Iz Kosmačevih Rastk do Loke je snega malo, ponekod je bilo pomrznjeno. Od Loke dalje proti vrhu pa sva celo delala svežo gaz v kakih 5 do 10 cm novega snega. Na vrhu sva občudovala oblake, ki so se valili od zahoda sem. Po poti navzdol po 12 uri pa je sneg postal zelo južen in vreme toplo.
Bbrina18. 01. 2023 17:09:38
Danes sva šla na teren pogledat količino snega na Smrekovcu. Z ljubenske strani je bila cesta zjutraj še malo snežena seveda pa splužena. Pri odcepu za kmetijo Kugovnik sva pustila avto. Snega je več kot pol metra. Do koče in do vrha Smrekovca pa ga je še več, na vrhu sva ocenila, da ga je za dober meter. Žal je vrh bil meglen, vetrovno in še snežilo je, smuka po smrekovškem travniku pa tipajoča v megli. Ampak bilo je vseeno fajn, samo da imamo zopet pravo zimo, vsaj tam gor.
Bbrina1. 01. 2023 09:04:13
V zadnjem dnevu v letu 2022 sva tudi mi2 prehodila Kamnik. Iz Matk po južni grebenski poti nato po lovski počez mimo bršljanovega srca ter nato nazaj in zopet na južno grebensko pot na vrh. Sestop pa po severni grebenski poti in nato vračanje do Matk. Skratka povsem sva ga obhodila. Poti so suhe, razen na severnih pobočjih je mokro z veliko listja.
Bbrina7. 12. 2022 16:14:41
Ja res, takale sveža belina snega v hribih je nekaj čudovitega. Hvala vsem. Želim vam in upam, da jo bomo v tej zimi še deležni. Lp vsem.
Bbrina7. 12. 2022 05:42:33
Včeraj, v torek, na Raduho. S Kosmačevih Rastk je bila pot po gozdu mestoma popršena s snegom. Pri lovski koči na Cirkovnici naju je že obsijalo sonce. Od koče na Loki sva delala novo gaz. Pri koči je bilo kakih 10 cm novega snega, nato pa čedajle več. Pod Malo Raduho sva že krepko gazila v nov sneg do kolen ali več v napihanih zametih. Sledila nama je turna smučarka, ki je nato odsmučala z Male Raduhe navzdol. Tik pod vrhom je naju prehitela dvojica. Zelo sva bila vesela njune družbe predvsem pa stopinj, ki sta jih s krpljami naredila na zelo zasnežen vrh. nasmehAmpak bilo je lepo zopet biti v sneženi pravljici.
Bbrina22. 06. 2022 21:02:28
V ponedeljek so bile na vrsti Bijele stene.Izhodišče je bilo pri 7 km ceste nato koča pod Bijelimi stenami in na vrh. Pri vzponu na vrh so v pomoč dva klina na gladki skali, ni težko.Skulpture kamenin so prekrasne, samo ah in oh je lepo. Z vrha nadaljujeva po Vihoraškemu putu do Ratkovega skloništa in do Zuba.Nato pa nazaj do ceste in po poti kostura nazaj na izhodišče. V torek na Samarske stene južni del. Kot je rečeno pot krasna, gor in dol, dva mesta pa kar težak spust, po težji poti na amfiteater.Nazaj po spodnji strani.Pot sva podaljšala še na zahodne Samarske stene, Piramida in na vrh Samarskih sten.Se strinjam z oceno zahtevnosti kot so jo rekli ostali.Nato pa nazaj na izhodišče na 13 km ceste. Slike bodo na blogu Svet pod lahkimi koraki, ko pridem domovnasmeh
Bbrina22. 06. 2022 19:54:25
Ja seveda Bjelsko, tipkovni škrat.
Bbrina22. 06. 2022 11:36:20
V nedeljo sva se tudi midva odpravila raziskovat te gorske skupine. Iz Blejskega na Klek in Klečice,pot lepa,večinoma senčna razen vrhov.Nato ogled Ogulina in osvežitev v jezeru nato pa dalje.
Bbrina7. 05. 2022 05:32:20
Preden sva se odpravila v Albanijo sva preverila dostop z avtom do Thetha in res je bilo napisano, da je normalno prevozno le do prelaza tako kot sta vidva napisala. Zato sva takrat imela plan, da pustiva avto na prelazu in greva peš dalje v Theth. Dejansko pa sva se nato zapeljala v Theth in cesta sigurno ni bila tako razrita, bila je ok, sicer se midva ne bi peljala kljub VW transporterju. Edino pred vasico nekaj malega in v sami vasi je bil razrit makadam. Sicer pa bo najbolje da povedo tisti, ki so bili sedaj tam. Sicer pa vem kako so lahko razrite ceste v Albaniji.
Najin zapis:

Bbrina6. 05. 2022 09:48:16
Zdi se mi da je asfalt do Thetha.Ne spomnom se točno ampak se mi zdi da je večinoma asfalt. Midva nisva imela problemov.To je bilo v oktobru 2021.
Bbrina5. 05. 2022 19:42:11
Asfaltirana cesta v Theth vodi iz Skadra, Koplik, Boge na prelaz sempozabilaime, nato se cesta spusti v vas Theth. Iz vasi vodijo številne poti na prelaze in vrhove, nekatere poti so markirane. Tako je bilo lansko leto konec oktobra. Verjetno je enako ali bolje sedaj. Lpnasmeh
Bbrina4. 12. 2021 05:42:19
Pogledat sva šla koliko je snega v teh koncih. Na Velikem Travniku ter Turnci bi rekla da ga ja en meter. Pot: Planina, Veliki Travnik, Turnca in spust do Planine.
Bbrina23. 06. 2021 05:20:57
Hvala, @geppo in @pohodnik38. Verjetno pa bi bilo lepše in boljše, če bi se na koncu vlak šlo še bolj levo in zajelo večji del grebena Icmankove peči. Pa drugič.LP
Bbrina22. 06. 2021 05:58:48
Najdaljši dan v letu sva tudi mi2 izkoristila za potep po tem svetu. Že lansko leto sva tu raziskovala poti in stranpoti, no včeraj pa naju je Zlatkov in Tonetov opis poti zopet pritegnil. Od sester Logar sva se usmerila na most preko Črne in po glavni vlaki bolj ko ne navzgor. Nekje na 1000 m sva po občutku izbrala desno vlako in ko se je ta končala kar po gozdnih stečinah navzgor do Podbrežnikove planine. Malo višje od te planine pa sva se usmerila levo(ne desno kot drugi) na skalovje Icmankove peči. Malo po skalnatem grebenu, malo po prehodu med njimi. Z vrha I.peči sva sestopila enako po mestoma zaraščenem grebenu na Logarjevo peč, nato do I.planine. Nato po markirani, malo pa kar tako navzgor na Strelovec.Sestop po markirani poti do Klemenče jame in do doline. Po Logarski dolini pa sva se vračala po suhi strugi Savinje do izvira Črne in še malo po cesti do sester Logar.
Bbrina10. 05. 2021 06:57:59
V soboto tudi mi2 na tej lepi poti. V središču vasi Strane sva pustila avto in po nekaj "probnih testih" gor in dol, sva le našla stezo za na Maj.(ni čudno da se je nabralo 1800 višincev). Steza je lepo sledljiva ob parih možicih na razpotjih. Nato se vzpenjaš dalje po razglednem grebenu Votlih sten do čednega okna. Od tu dalje se steza malo porazgubi kot je že napisala Darinka. Od Suhega vrha dalje nato do Pleše in po strmi stezi skoraj do V.Ubeljskega ter nato po prečni poti nazaj v Strane. Na tej poti pa sva opazila nekaj stopinj nekoga, ki je hodil bos, kot je rekel Lojze.zavijanje z očmi