savinjcan65 / Zadnja sporočila

savinjcan65 - Zadnja sporočila

Začete teme:
savinjcan6516. 04. 2012 15:50:24
Danes prost dan, v službi pravimo vikend paketu. Kljub dežni napovedi mi ni za posedati in se zapeljem do prelaza Lipa. Sprehodim se do vrha Savinjske planinske poti Smolnik. Sprva pot poteka po gozdnem kolovozu, ki se po petnajstih minutah prvič razcepi na pot proti Menini planini mimo Smolnika in na pot proti Menini planini mimo vasi Slopi, kjer se poti združita. Slabih dvajset Minut pod vrhom zapustimo gozdno cesto in se strmo podamo proti vrhu. Na delih, kjer je nevarnost zdrsa in zadnjega stopa preko skalovja nam je v pomoč lesena na novo zgrajena ograja. Sam vrh ni razgleden, ker je močno poraščen, tako da moramo pot nadaljevati slabih petdeset metrov do poseke, katera se žal že zarašča, da se nam odpre pogled(danes ga ni bilo) na KSA z Ojstrico. Drugače pa nas ob poti spremlja le občasno razgled proti Sp. savinski dolini in bližanimi vrhovi kot so Čemšeniška planina, Kum, Mrzlica in nam najbližjim vrhom Rovt pod Menino planino s cerkvico Sv. Jošt.
savinjcan6512. 12. 2011 11:24:51
Ker sem v nedeljo delal, sem danes seveda prost. Kamzmeden, da ne bom moker, pogled z balkona ne obeta nič dobrega. Zapeljem se do Galicije in sledi hiter skok do Planinskega doma na Gori, da si ogledam obnovljen del, ki je pred leti pogorel.
Presenečen, vse pohvale marljivim članom društva, nov del je res lepo obnovljen. Pa še drugo presenečenje, kar nekaj nas je imelo iste načrte za ta turoben dan.
Komentari:
savinjcan6523. 12. 2013 22:05:54
Lepe in prijetne praznike in predvsem varen korak v letu 2014.
savinjcan6530. 07. 2013 21:27:41
v soboto bil čez Žmavcarje mimo bivaka na Skuti in se vračal čez Gamsov skret v dolino. Na poti ni več omembe vrednih snežišč in ni potrebna oprema.
l.p.
savinjcan6519. 01. 2013 22:04:20
Danes s prelaza Lipa do Limovške planine. Snega približno 30 do 40 centimetrov pršiča. Na planin je močno pihalo in so nastali visoki zameti.
savinjcan653. 08. 2012 17:15:00
Včeraj po slovenski na Ledine in skozi žrelo do Češke koče. Pred mesecem dni so na novo nadelali lovsko na Ledine in je lepo varovana in bo v kratkem pogledati kako zgleda.
l.p.
savinjcan652. 06. 2012 21:43:38
Po kosilu kaže da danes ne bo dežja. Zapeljeva se do kamnoloma v Libojah, kjer pustiva avto in se po strmi poti podava na Šmohor. Vračava se po brezpotju proti Maliču in nato zavijava po strmih posekah nazaj proti izhodišču. Pot je strma in tudi zadnje deževje je naredilo pravo drsalnico.
savinjcan6520. 05. 2012 21:40:37
V soboto skočim pogledati na Raduho koliko je kaj zadnjega snega ostalo,a je le nekaj krajših snežišč ostalo pa le blato oz. Raduha z Loke je ponovno pomladna, vsa v cvetju....
savinjcan6513. 05. 2012 18:13:27
Včeraj tura do Klemenče jame z našim podmladkom z društva. Začetek v Logarski dolini pri penzionu Na razpotju. Pot nas vodi skozi tunel in del zavarovane poti. Ogledamo si tudi največji macesen in še pred dežjem smo nazaj v dolini.
Na koči je nov oskrbnik, ki pove, da bo kočo kmalu odprl tudi med tednom glede na vreme, drugače pa je koča odprta me vikendom.
savinjcan6511. 05. 2012 19:19:42
Danes izkoristim po napovedih vremenarjev za nekaj dni zadnji lep dan in se odpeljem na planino Podvežak Po markirani poti se odpravim do doma na Korošici. Med Planino Podvežak in sedelcem je še nekaj snežišč, ki pa ne predstavljajo večjih težav ob previdnem prečenju. Že doma sem imel v mislih Lučkega Dedca in se odpravim po markirani poti do Praga in nato desno v brezpotje do vrha Dedca. V pomoč so vseskozi možici. Vračam se na Prag in nato sledi spust do Vodotočnega jezera od tu pa ponovno po brezpotju po levi strani na vrh Deske, sledi še prečenje verige in obisk Lastovca, ter spust po lovski poti nazaj do planine Podvežak.
savinjcan657. 05. 2012 12:50:45
Nedelja je bila namenjena ponovno obisku bližnje Mrzlice. V okviru občinske akcije "Razpnimo jadra" je društvo vsako leto organizator planinskih aktivnosti. Pričetek poti je bil na sedlu med Kamnikom in Mrzlico. Pot vodi mimo lepo urejenih hribovskih kmetij, le zadnji del je nekoliko strmejši a s prijetnimi pogledi na bližnje vrhove. Pot je lepo vzdrževana in dosti obiskana.
savinjcan655. 05. 2012 21:08:25
Danes krožna tura Jelendol-Dom na Kofcah-Veliki vrh-Kofce gora-Jelendol. Vreme brez pravih razgledov, megleno in močno pihalo. Na sedlu in vrhu ostanki zametov, ki pa ne delajo težav.
savinjcan654. 05. 2012 20:09:22
Danes sledi krožna tura z začetkom v Lokah od koder se prične enourni strm vzpon skozi okno Krvavice. Sledi spust do Zajčeve koče, lepo urejene stare zaščitene domačije preurejene v planinski dom. Po krajšem počitku se odločiva za spust do Lok po stari opuščeni markirani poti med Krvavico in Brložno. Soteska je slikovita in poznana le domačinom in lovcem. Ob lepem vremenu je vredna ogleda. Tura skupaj traja cca tri ure. Dodati je potrebno, da območje Krvavice spada v območje Nature 2000, ker v skalovju Krvavice gnezdi SOKOL SELEC (eno redkih gnezdišč v Sloveniji).
savinjcan652. 05. 2012 12:46:04
Prvomajske praznike izkoristiva za skok na Begunjščico . Parkirava na Ljubelju in se po Bornovi poti podava do Doma na Prevali. Od tu sledi po kalvariji osvojitev Begunjske vrtače in prečenje po grebenu do Velikega vrha. Po malici na vrhu oz. krmljenju kavk sledi sestop do Roblekovega doma, kjer si privoščiva toplo malico in seveda ponovno vzpenjanje do prevala in spust po zahtevni do Doma na Zelenici. Vsa pot je kopna, razen ostanki zametov po grebenu, ki pa se dajo obhoditi brez težav. Druga podoba pa je pri sestopu proti Zelenici. V zahtevnem delu takoj pod vrhom je še veliko ostankov plazišč, in ostankov ledu, ki se ponavljajo vse do ruševja in je potrebna velika previdnost pri prečenju le. teh. Zadnji del poti skozi ruševje do doma pa je prava zimska kalvarija, saj je v ruševju veliko snega, ki je ojužnjen in se predira do riti, a z vztrajnostjo se tudi moker daleč pride. Za vso pot sva porabila osem ur in trenutno sestop z Robleka do Zelenice ne priporočam brez potrebnih izkušenj.
l.p..
savinjcan6529. 04. 2012 20:02:11
Letos prvič na Olševi. Ker je nedelja in spim malo predolgo sem pri Sv. duhu ob 11.00. Od vzpona me odvrne pretirana gneča, čeprav so večinoma le turisti. Zapeljem se do kmetije Zg. Ošlovnik v Podolševi in že pri ogledu zemljevida vidim kaj me čaka. Vse do Gladkega vrha strmina ne poneha in na nekaj delih je prav p... in kmalu ugotovim zakaj cel dan srečam le par iz Celja, ki se na njuno srečo spuščata po krožni turi. Na grebenu pa za nameček še močno piha, da se hitro sprehodim do vrha Olševe in takoj nazaj uničevati kolena(grem po isti poti). Pot je lepo markirana, čeprav so markacije že nekoliko zbledele. Na dveh delih je nekaj ostankov zime, drugače pa brez posebnosti, le smerne table na Gladkem vrhu je pokončala zima. Snega je le na grebenu za vzorec.
savinjcan6528. 04. 2012 16:59:08
Med več izbirami kam za praznike, pade odločitev, greva na Snežnik in pozabiva, da ima veliko ljudi enake načrte, le da gredo za praznike proti morju. Že na Ljubljanski obvoznici naletiva na prvo prometno nezgodo in nato drugo in nato tretjo in vožnja se zavleče na širi ure, a ob enih le kreneva proti vrhu in ni bilo zaman. Pot začneva pri Domu na Sviščakih. Pot je suha, vreme poletno kot, da ni bilo pred nekaj dnevi mrzlo. Le tu in tam so še ostanki snega, da nas spominjajo, da je bila zima. Razgledi in vreme enkratno, vzdušje v domu enako.....
savinjcan6525. 04. 2012 17:29:43
Ni kar tako Mrzlica krajinski park. Okoli prvomajskih praznikov se ponavadi vse razcveti. Danes skočim pogledati kako kaj kaže s cvetjem. Kdor še nima načrtov za praznike, mu priporočam obisk Mrzlice, vsa je že modra od razcvetelega tržaškega svišča in tudi kukavice so tik pred razcvetom.
Če se boste podali iz smeri Vrhe, kot danes jaz se podajte na čaj v dom nato pa kar po vrhu travnika nazaj proti izhodišču. Razgledi so čudoviti proti KSA, a pazite kod hodite saj je vse modro. L.P.