Planina Osredek na Pokovša - Forum

list of forums / Slovenia / kamnik savinja alps / planina osredek na pokovša
 Planina Osredek na Pokovša
22.4.2012 - velkavrh
Danes pa zaradi slabega vremena proti planini Osredek po običajni zgornji poti, nazaj na Pokovša-to gre za skalnati odsek poti,katerih skale vidimo celo iz doline levo od planine. Štartam že v Stiški vasi na Škerjančevem in nato po asfaltu do gozdne ceste nad Ambrož.Po tej gozdni cesti kake pol ura do konca te ceste in nato navzdol. Tu gre leva nad planino na Kamniški vrh, desna pa na planino. Ta desna se kmalu cepi in nas po desni povede v dolino. Gre kar strmo navzdol ali pa strmo navzgor , če gremo od spodaj. Trave so suhe, visoke-previdno. Potka je označena, vendar redkokoga zanese sem. Čez pol ure smo v pravem gorskem svetu-prek skalovja nas varno pripeljejo celo dve jeklenice. Ko prečimo ta kamen se spustimo v svet potočkov in čemaza. Lahko potem zavijemo na vrh Ambroža, kjer je tabla za to pot ali pa se spustimo do zaselka Jagodci in od tam mimo kmečkega turizma Pr Doverju nazaj k avtu.
Planina Osredek na Pokovša Mimo kmečkega turizma Pr Ambružarju na Ambrožu po asfaltni cesti. Tu zavije prava pot nato na desno. Jaz sem šel po klasični  in prek Pokovša nazaj.1 Planina Osredek na Pokovša Konec gozdne ceste, sedaj pa navzdol.2 Planina Osredek na Pokovša Navzdol po strmih suhih travah.3 Planina Osredek na Pokovša Vseskozi gledam Kamniški vrh-žal v megli.4 Planina Osredek na Pokovša Dolina se tudi odlično vidi.5 Planina Osredek na Pokovša Zanimiv odsek poti pri votlini.6 Planina Osredek na Pokovša Začetek poti prek Pokovša.7 Planina Osredek na Pokovša Tu prek gremo.8 Planina Osredek na Pokovša Tu dol se spustimo.9 Planina Osredek na Pokovša Smo že prek skalovja v česnovi deželi.10 Planina Osredek na Pokovša Pikčasti prijateljček se ni dal motiti.11 Planina Osredek na Pokovša Skoraj konec poti-turistična kmetija Dover na Ambrožu.12
velkavrh
29.5.2013
Spet sem se odločil, da naredim dopoldanski pohod od Ambroža prek Pokavše na planino Osredek. Obratno sem to po po ovinkih že naredil. Tokrat sem prvič šel to pot. Nad Kmečkim turizmom Pr. Florjan zavijemo na gozdno cesto, ki poteka ob ograjenem pašniku.V gozdu pa moramo pri zajetju zaviti levo-ni posebej označeno in bomo po cesti prišli do Pokavše.Jaz sem seveda zavil na desno na Klemenčevo. Pri melišču pa sem se ob varovalni ograji pašnika povzpel na vrh pašnika. To je bolj brezpotje kot neozačena pot-je pa precej strmo. Na vrhu pašnika pa preskočimo ograjo in se naravnost navzgor priključimo poti, ki pelje na Pokavše.Pot je označena. Je pa mestoma težje sledljiva.Nato sledi spust v skalovje Pokavše, kjer okusimo že pravo gorsko klimo. Najbolj izpostavljena mesta so varovana z jeklenicami.Na planino Osredek danes nisem prišel, pa drugič!
Planina Osredek na Pokovša Nad kmečkim turizmom nas tabla usmeri na Pokavše.1 Planina Osredek na Pokovša Tako kar nekaj časa hodimo ob ograjenem pašniku.2 Planina Osredek na Pokovša Ko pridemo do zajetja moramo iti po cesti levo in pridemo do Pokavše.3 Planina Osredek na Pokovša Jaz pa sem zavil narobe-malo nerodno je označeno.4 Planina Osredek na Pokovša Zavil sem celo na na nek prijeten pašnik z mlako in lovsko prežo.5 Planina Osredek na Pokovša Skalca na pašniku.6 Planina Osredek na Pokovša Zavil sem torej na Klemenčevo in nato ob varovalni mreži pašnika prišel na vrh pašnika nad Klemenčevim.7 Planina Osredek na Pokovša Tam na oni strani na sredini sem celo opazil čredo ovac.8 Planina Osredek na Pokovša Tako sem prišel na vrh pašnika.9 Planina Osredek na Pokovša Spustil sem se skozi gozd na Pokavše.10 Planina Osredek na Pokovša To je že soteska Pokavše moralo je biti čudno-kamnit plaz .11 Planina Osredek na Pokovša Tako se spustimo na melišče.12 Planina Osredek na Pokovša Tu vodi pot.13 Planina Osredek na Pokovša Za varno pot.14 Planina Osredek na Pokovša Tudi za varnost je poskrbljeno-imamo tri odseke jeklenic.15 Planina Osredek na Pokovša Melišča.16 Planina Osredek na Pokovša Sem že nazaj na Ambrožu.17
Rokovnjacica
30.5.2013
Pobočje je Pokovše (1.os.ednine)mežikanje, domačini kamniti del imenujejo tudi Kamnahka...LEPO JE!
velkavrh
Rokovnjačica, sem popravil tiste a, hvala!Že tretje leto tudi botanično pregledujem Kamniški vrh in okolico. Skušam najti vse Alenkine rože.Botanično je tudi planina Osredek zanimiva.Čez kak teden grem na Kamniški vrh z druge strani iz smeri Grohata.L.P.
Rokovnjacica
30.5.2013
pa srečno in uživajnasmehLP
Tadej
18.6.2017
Nekaj slik z včerajšnjega izleta do planine Osredek. Pot iz smeri Ambroža pod Krvavcem je normalno prehodna. Lp, Tadej
Planina Osredek na Pokovša Utrinek1 Planina Osredek na Pokovša Ob poti2 Planina Osredek na Pokovša Ob poti3 Planina Osredek na Pokovša Planina Osredek4 Planina Osredek na Pokovša Utrinek5 Planina Osredek na Pokovša Planina Osredek6 Planina Osredek na Pokovša Na planini Osredek7 Planina Osredek na Pokovša Na planini Osredek8 Planina Osredek na Pokovša Na planini Osredek9 Planina Osredek na Pokovša Planina Osredek10 Planina Osredek na Pokovša Ob poti11 Planina Osredek na Pokovša Razgled12 Planina Osredek na Pokovša Razgled13
matic4
3.7.2017
Velkavrh mislim,da se motiš. Po vodniku je Pokovše strmo pobočje Kržišča, to je nad potjo Ambrož-pl. Osredek. To kar ti opisuješ je pot čez Jagoščev rob. Ta pot je bila pred leti zaraščena, zdaj je očiščena in na novo markirana, ponekod je celo pokošeno. Markacij je sedaj res veliko, pot pa dobro vidna. Manjka se samo še planincev, da jo odkrijejo.
Janez Seliškar
14.7.2019
Na spodnji poti iz smeri Ambroža na Planino Osredek bi bilo potrebno prežagati nekaj padlih bukev, sicer pot brez posebnosti. Na planini so pokošene poti, sicer je močno zaraščena. Nadaljevala sva v zatrep Korošice in navzgor na Kriško planino in Pokovše po, na nekaterih odsekih, težko sledljivi poti.
Planina Osredek na Pokovša Začetek1 Planina Osredek na Pokovša Planina2 Planina Osredek na Pokovša Iskanje poti3
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here