Mrzla gora - Forum

Slovensko Hrvatski Forum New thread search
 Mrzla gora
5.9.2019
4. 9. 2019. Po dolgem času smo se mi štirje odpravili na malo bolj oddaljen svet . Na Mrzlo goro. Iz naših koncev kar nekaj vožnje. In zgodaj je bilo treba vstati, če smo hoteli prehoditi turo v enem dnevu in se še domov vrniti.Prijetno presenečena sem bila zgodaj zjutraj v Ajdovščini na Petrolovi bencinski, ko mi je zares prijazan fant preveril pnevmatike in še žarnico zamenjal , ki ni svetila. Pa je bila ura 4 in pol. Poberem moja dva kolega in se odpeljemo na Zgornje Jezersko, kjer se dobimo z Nado , ki je prišla z Dolenjskega konca. Dan je bil takšen kot so ga napovedali. Sončen prekrasen. Čisto ozračje. In malo pohodnikov, saj je bilo sredi tedna. Le nekoliko hladno. Spodaj le 6 stopinj. In niti ni bilo vetrovno kot na Vipavskem. Na vrhu smo poklepetali s pohodnikom , ki smo ga srečali ob sestopu. Bil je hitrejši od nas. Na Ledinski vrh je šel ob sestopu, čeprav je nameraval na Križ a si je premislil. ker so eni prožili kamenje. Z vrha Mrzle gore se je videla bela čelada , ki jo je nekdo zgubil in bo verjetno tam ostala v grapi.
Mrzla gora na parkirišču, ko pričnemo s hojo.1 Mrzla gora lep dan se je naredil, žičnica že vozi.2 Mrzla gora čez Savinjsko sedlo gremo.3 Mrzla gora meni poznano. 4 Mrzla gora rogljiči  .5 Mrzla gora in naša pot gre malo gor malo dol. 6 Mrzla gora vedno jih občudujem . Saj greš prav blizu. 7 Mrzla gora smo v skalah. 8 Mrzla gora oni trije prvič. 9 Mrzla gora še en rogelj.10 Mrzla gora lepo speljana pot.11 Mrzla gora kjer je večinoma prosto plezanje, razen nekaj zajl . 12 Mrzla gora na vrhu pa stoji nekdo.13 Mrzla gora čelada v grapi, se vidi z vrha in bo kar tam ostala. 14 Mrzla gora mi štirje 15 Mrzla gora pozerka je bila lačna. 16 Mrzla gora kot ponavadi ostanemo uro. 17 Mrzla gora ko je tako lepo.18 Mrzla gora popoldne so se prikradle meglice19 Mrzla gora nekaj cvetja je ostalo.20 Mrzla gora Koroško Rinko zakriva oblak. 21 Mrzla gora mi pa v dolino. Srečni za   lep dan in vzpon na Mrzlo goro, ki smo si ga vsi štirje želeli. 22 Mrzla gora če bi imela brusnice s sabo bi mi jedla z roke. 23
dRM
5.9.2019
@darinka4 lepo, da smo se srečali (večkrat) včeraj. Dan je bil res prekrasen za obisk Mrzle gore. Upam, da se kdaj še na kakšnem vrhu ujamemo nasmeh

Prilagam še nekaj mojih slik in kratek posnetek od včeraj.

Posnetek Mrzla gora 4.9.2019

Mrzla gora Proti Jezerskemu sedlu1 Mrzla gora Jezersko sedlo, zadaj Storžek2 Mrzla gora Začetek poti na Mrzlo goro3 Mrzla gora Pot na Mrzlo goro4 Mrzla gora Redka varovala na poti na Mrzlo goro5 Mrzla gora Proti vrhu, pred menoj darinka4 :)6 Mrzla gora Vrh7 Mrzla gora Nazaj grede še na Ledinski vrh8 Mrzla gora Ob poti9 Mrzla gora Razpotje, zadaj Rinke10 Mrzla gora Kava in klepet v Kranjski koči na Ledinah11
5.9.2019
Nebo nam je včeraj podarilo dan, ki ga ne bomo še pozabili. In sploh za naša dva moška pohodnika, ki sta bila včeraj prvikrat v KSA. Najbrž presrečna. Morda res še kdaj se srečamo. In prijeteno smo poklepetali na vrhu in seveda ob sestopu. nasmeh
Mrzla gora vi trije na vrhu1 Mrzla gora   okamenela. Vsak po svoje si predstavlja 2 Mrzla gora pod vrhom3 Mrzla gora tu je vse drugače. 4
Prvič v KSA, pa kar na Mrzlo goro. Korajža pa taka. Pohvalno. nasmeh
dprapr
Lepo, Darinka, da prideš tudi v "naše" konce.
5.9.2019
@panda morda nisem bila dovolj jasna. Imata kar dosti prehojenih poti za sabo a v Julijcih. Mi smo od Kamniških bolj oddaljeni in zato ne hodimo toliko kot v Julijce. Sta oba komentirala,da je Mrzla gora kar zahtevna . @dprapr zelo lepo je v vaših koncih in sem se spomnila nate ko smo hodili tam pod tistimi zanimivimi kamnitimi stebri.
panda
darinka4: nisem tak mislil. Redno prebiram tvoje poste in moram povedati, da ob njih uživam. V mislih sem imel, da prvič, pa kar na biser KSA.mežikanje
lijaneja
11.9.2019
Lepi dnevi se kar vrstijo in včerajšnjega sem dobro izkoristil. Po 'speglani' cesti se pripeljem do praznega parkinga. Rokavice so bile kar obvezne, termometer je obtičal na petici. Pri Simonu obvezen čaj, zamenjam majico in že se spuščam proti Okrešlju. Tam ni nič topleje in zopet si grejem prste z lončkom čaja, ki je kar 20 centov cenejši kot na Šmarni gori.nasmeh Obiskovalcev ni, čeprav je ura že deset, zato z oskrbnikom v miru čebljava. Oprtam si ruzak in se podam v smeri Gornjega Okrešlja. Med potjo se vedno ustavim pri spominskem obeležju ponesrečenim, malo višje pa raziščem izvirček, ki ponikne že po nekaj metrih. Od tam je pol ure, kjer odložiš palice, saj so v steni kjer se začne luštna plezarija odveč. Napredovanje v suhi skali je bil pravi užitek, še večji pa na vrhu, kjer razen kavk ves čas ni bilo žive duše. Razgled je ovirala sem in tja kakšna meglica, zato tudi tokrat fotič ni miroval.
Ob povratku zopet do Frischaufa po suho majico, od tam me čaka še zadnjih 500 višincev do bograča pri Simonu.
Kako super je, ko ne rabiš s seboj vlačit težke zimske opreme, vrvi, veliko pijače, ker ni več vročine, pa tudi veliko manj raznih oblačil ob odlični vremenski napovedi.
Mrzla gora Pogled s Kamrce proti dolini.1 Mrzla gora Ura že devet, sonca pa še ni izza Planjave2 Mrzla gora Današnji cilj3 Mrzla gora Turska gora z Rinkami4 Mrzla gora Do na Okrešlju 13955 Mrzla gora Že 22 let od tragedije gorskih reševalcev.6 Mrzla gora Proti Savinjskemu sedlu7 Mrzla gora Skalnati začetek kar lepo izgleda8 Mrzla gora Proti Turski gori in žlebu9 Mrzla gora Rinke in Dolgi hrbet z vrha Mrzle gore10 Mrzla gora Levo V. Baba 2127, Desno od križa Virnikov Grintovec11 Mrzla gora Latvica12 Mrzla gora Cik cak proti Turskemu žlebu13 Mrzla gora Tik nad vrhom Babe je Stegovnik14 Mrzla gora Obir in Pristovški Storžič15 Mrzla gora Goli vrh 1798 in Jenkova planina 149416 Mrzla gora Virnikov Grintovec 165417 Mrzla gora Avtohtonka18 Mrzla gora Ta je celo obročkana19 Mrzla gora Jezerska Kočna 254020 Mrzla gora Na drugi strani meje. Ne vem, od kod jim toliko bal sena, ko pa je sam gozd.21 Mrzla gora Proti Matkovemu kotu22 Mrzla gora Storžič23 Mrzla gora Med sestopom24 Mrzla gora Ko si ob vzponu tole obdelal...25 Mrzla gora ...in se pokaže pred tabo tale slika, si skoraj na konju.26 Mrzla gora Malce nad odcepom za S. S. Detajl s prejšnje slike.27 Mrzla gora Storžek 211028 Mrzla gora Stezica proti tolmunčku29 Mrzla gora Ojstrica z Okrešlja30 Mrzla gora Ob mojem povratku na sedlo se Planjava kopa v soncu31 Mrzla gora Približan vrh MG z vsemi svojimi križi.32 Mrzla gora Zdaj pa k Simonu na bograč.33
redbull
11.9.2019
Krasno Tone
dprapr
Zopet si užival za vse nas. Lepo.nasmeh
Avstrijci pa še drva lepo zavijejo (21. slika).
12.9.2019
Kapo dol. Bravo. nasmeh
lijaneja
Hvala, fantje. Ni pa to nič posebnega sedaj, ko je dan dolg.velik nasmeh Julija, npr., se hribovski dan zaradi popoldanskih neviht lahko zaključi že ob dveh popoldne.
Jutri bo zopet lep dan, pa grem s Krme na Kanjavec in koristim še odprtost obeh koč.
Clovek1
15.9.2019
Danes na Mrzli gori nasmeh Krasno vreme in kar nekaj obiska..
Page: 1 2 3 ... 38 39 40
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here