Dom Planika pod Triglavom - Forum

Slovensko Hrvatski Forum New thread search
 Dom Planika pod Triglavom
23.2.2008 - Tadej
Danes sva se iz Krme odpravila proti Planiki. Pot do Zgornje Krme je zelo dobro shojena (in naprej proti Kredarici). Vzpon čez Kurico sva opravila v gaženju, saj so stare sledi (en planinec) že prekrite s snegom. Tudi od Konjskega sedla naprej ni bilo nobenih sledi tako, da sva se prebijala po celem snegu. V zgornjem delu vzpona proti Planiki pa je sneg trd in ponekod poledenel. Lep pozdrav Rok in Tadej
Dom Planika pod Triglavom Noč v Krmi.1 Dom Planika pod Triglavom Vzpon od Konjskega sedla proti Planiki.2 Dom Planika pod Triglavom Dom Planika, zadaj desno Triglav.3 Dom Planika pod Triglavom Triglav s Planike.4 Dom Planika pod Triglavom Spust s Planike.5 Dom Planika pod Triglavom Pogled z Malega Polja.6
jozo
29.6.2008
Zanima me če kdo ve kakšne so kaj razmere na poti Stara fužina - Vod.dom - Dom planika -koča na Doliču in naprej proti sedmerim jezeram.Hvala!
darko.bozic@telemach.net
13.9.2009
Andreja je najboljša oseba na domu planika
pravi frajernasmeh
viharnik
5.10.2009
Tudi mene je včeraj zaneslo s prelepim vremenom v gore.Namen sem imel povzpeti se sprva na Škednjevec,vendar sem pri rampi naletel na vstrajno mitničarko,domačinko.Čez je napela vrv,tako,da le ne bi kakšen peljal mimo.Vprašam do kdaj bodo tu,ona pa odvrne še kar nekaj časa.Seveda obrnem in se raje kot da plačam,peljem in uživam po gorski cesti na Goreljek ter do izpod zapore pred Konjščico.Biatlonski center so lepo uredili,asfaltirali celo steze za kotalkarje in posadili travo-pohvalno!.Naprej se usmerim na Kovce in mimo Trstja in Čiprja do Vodnikovega doma,kjer se že sonči nekaj pohodnikov.Raje kot na travnat Vernar,podaljšam turo do prestola troglavega vrha Triglava-Planike.Naokoli pride s Kredarice še sin Janka Rekarja,kjer pade nekaj besed.Popijem zelenega in se po prošnji oskrbnice Marjane,odpraviva ob 15.30h v dolino.Zaradi oteklih nog,jo le te izdajo že na Vodnikovem domi,kjer v zimsko sobo odloživa odvečno težo njenega nahrbtnika.Naprej nadaljujeva počasi,ko naju na Čiprjah prekrije mrak.Soteska in strmi predeli,ob moji previdnosti in pomoči so bili za nama,svetilka,katero vedno nosim s seboj,pa nama je kazala pot.V gostem gozdu jo za kratek čas prekrijem z roko in kljub polni luni popolna tema!.Tavava malo po poti,kasneje jo izgubiva v gošah(igličasta neshojena plast),kasneje pa jo nedaleč stran spet najdem.Ločila se nisva vse do avta-ena baterija.Kasneje zaradi teme ne najdem potke,ki se od ustaljene Uskovnica-Konjščica,odcepi desno navzdol na bližnja parkirišča,spodaj pa soteska in strmina.Povedem naprej zaradi varnosti in narediva krog še čez Konjščico do parkirišča.Čeravno pozno 11h,sva srečno brez helikopteja,prišla do cilja.Omenila je tudi Igorja-triglavskega da je letos požrtvovalno,ko so drugi odnehali,na varno prenesel poškodovanega nemca(zvin gležnja,superge)s Triglava.Kapo dol!Govori pa se tudi,da ljubljanski PZS,zaradi konkurence,menca pri začetku gradnje nove koče na Doliču,ker bi z na novo izbrano lokacijo,prešla pod bovško upravo.Pot čez Čiprje je prehodna,zavarovana na težjih odsekih,na prečenju struge Čiprja,pa nekaj zemeljskega podora,ki je stabilen,vendar v mokrem težji,ker je pot tu nagnjena.LP-Rok
Dom Planika pod Triglavom Polkrožna kočanajvišjeNa Kovcehnad Uskovnico 1500m1 Dom Planika pod Triglavom Dom Planika s Triglavom2 Dom Planika pod Triglavom Kristalno modra jasnina3 Dom Planika pod Triglavom Skupina Draškoh vrhov s Toscem in Viševnikom4 Dom Planika pod Triglavom Proti Hribarcam5 Dom Planika pod Triglavom Troglavi bog nad Slovenijo(Oče,Sin in Sv.Duh-Brahma,Vishnu,Shiva po indijsko)6 Dom Planika pod Triglavom Prijetno,ne prehladno je pihalo z JZ7
viharnik
5.10.2009
Še nekaj informacij za gornike.Včeraj je ob 11h,padla temperatura na Konjščici na vsega 5°C,zjutraj pa je na Pokljuki kazalo 1°C,ko me alarm na armaturi opomni na možnost zmrzali.Tudi dnevi v gorah so precej krajši,zato se ture lotimo zgodaj ali pa je treba že skrajšati načrtovane ture.Lp še naprej!
geppo
No, to je bila pa dogodivščina!!
Glede zmrzali. Ko smo prejšni teden lezli po Hafnerju so za nami megle rosile skale. Te so pozneje zaledenele ( cck. -4c )in sin je skoraj pogrnil, ko je naletel na zaledenelo granirno ploščo, sekundo zatem sem se lovil tudi jaz. Takole so pa megle ovijale našo pot.
Dom Planika pod Triglavom pot po grebenu1
Pohodnica56
16.7.2011
Šodrovc tudi jaz nimam pojma, zato sprašujem, če je pot iz Doliča do Doma Planika čez Šmarjetno glavo zelo zahtevna/klini, zajle/. Na hribih sem prebrala, da je delno zahtevna, vendar po slikah sodeč ne morem presoditi, ne bi pa rada nekje na sredini obrnila, ker bi se mi kolena tresla od strahu.eek
šodrovc
hja Pohodnica56, se opravičujem, šodrovc pa ni tukaj nima kompetenc...
Pohodnica56
17.7.2011
Bom se obrnila kot ponavadi, sigurno dobim super odgovore. Vseeno hvala.
IgorZlodej
18.7.2011
Pot od Doliča do doma Planike ne vodi čez Šmarjetno glavo, ampak po njenem jugo vzhodnem pobočju, ni težavna in jo letno prehodi stotine planincev, res je nekaj metrov jeklenic, ki omogočajo lažji prehod, ni pa neke velike izpostavljenosti pod njimi. Dober hodec to pot opravi v 1 uri. Za začetek predlagam še branje kakega planinskega vodnika, recimo Miheličeve Julijske Alpe.
sara..
14.6.2013
Hoj!
Kdo morda ve kakšne so trenutne razmere na Planiki. Je do sem še potrebna zimska oprema?
macek1
14.6.2013
https://picasaweb.google.com/112393418518682775207/Julijci# Od 20 do 27..
Včeraj popoldne,toaleten pristanek pri Planiki....jezik
sara..
17.6.2013
o zelo lepo nasmeh
Hvala!
pukl
L.P.
Mene tudi zanimajo trenutne snežne razmere (ali je že pot kopna?) Pokljuka-Vodnikova k.-Planika-Triglav?
mukica
16.7.2013
kar je še snega ne dela nobenih težav,dva manjša snežišča prečiš okoli Vodnikovega doma,enega pred Planiko,po par metrov,nad Planiko pa je snežišče cca 20m...
Dom Planika pod Triglavom1 Dom Planika pod Triglavom pot pelje le čez to snežišče...2
mukica
16.7.2013
macek1 sva te opazovala pod Planiko,pristanka nisva videla sva bila že prenizko...čestitke,lepo te je bilo gledati svobodno pod nebomnasmeh
Dom Planika pod Triglavom1
Kokta
22.7.2014
Nedeljska Planika...
Dom Planika pod Triglavom1 Dom Planika pod Triglavom2 Dom Planika pod Triglavom3 Dom Planika pod Triglavom4 Dom Planika pod Triglavom5 Dom Planika pod Triglavom6 Dom Planika pod Triglavom7 Dom Planika pod Triglavom na Konjskem sedlu8 Dom Planika pod Triglavom pogled nazaj9 Dom Planika pod Triglavom proti Planiki10 Dom Planika pod Triglavom snežišče11 Dom Planika pod Triglavom pogled na prehojeno pot12 Dom Planika pod Triglavom13 Dom Planika pod Triglavom snežišče na začetku14 Dom Planika pod Triglavom15 Dom Planika pod Triglavom16 Dom Planika pod Triglavom Mali Draški vrh in Viševnik17 Dom Planika pod Triglavom Viševnik z obiskovalci18 Dom Planika pod Triglavom snežišče pri Vodnikovem domu19 Dom Planika pod Triglavom20 Dom Planika pod Triglavom21 Dom Planika pod Triglavom vrhovi Krme22 Dom Planika pod Triglavom iz smeri Doliča prihajajo pohodniki in megla23 Dom Planika pod Triglavom24
roman1234
20.6.2016
V sredo 22.06 bi šel do doma Planika.Zanima me kakšne so razmere kaj vse potrebujem s sabo.Izhodišče bi bilo iz Rudnega polja pri vojašnici.Lep pozdrav
Zanima me če je še kaj snega ali rabim cepin in dereze?
PFranci
21.6.2016
Mogoče je še kakšen snežni jezik nad Konjskim sedlom,ki pa naj nebi predstavljal težav pri prečenju.nasmeh
roman1234
Hvala bom vzel za vsak slučaj dereze.Moram nujno na planiko ker imam nekaj za delat pa zato sprašujem da bom srečno prišel do tja.Bral sem da je hoje za štiri ure in pol upam da pridem hitreje.Lep pozdrav
Page: 1 2
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here