Prisojnik - Forum

18.7.2019
Ne
vstarc16
V nedeljo 14. 7. sem se povzpel po Hanzovi poti. Zelo je težaven je prestop prek krajnje poči na snežišče po vznožjem Hudičevega stebra, snega je še okoli 5 m. Treba je po jeklenici splezati nekaj metrov navzdol, s cepinom narediti poličko na snegu in prestopit čez poč. Do roba snežišča je 3 m z naklonino 70 st in se je treba dvakrat navleči na cepin, stoje na prednjih zobeh derezah.

Greda, ki pelje do pod vrh Hudičevega stebra je po snegom v zgornji polovici. Možen je obvoz levo po skalah (precej gladko, I-II)), jaz sem šel desno, med snegom in skalom, kar se ni izteklo - ni bilo izhoda. Bilo je treba ponovo obuti derez in se povzpeti na snežišče (45 st). Naprej snega ni več. Dol sem šel po grebenski poti.
Kirt
Hi all,
Does any of you know if there is still some snow on Kopiščarjeva? (The last post about snow veing there was 1.07 so I guess it changed a lot)? I was looking at Prisojnik from the Mojstrovka trail and there seems to be a snow patch some length below the 'window', but I don't know the exact line of Kopiščarjeva so I couldn't tell if it actually crosses that patch. Thank you for your help nasmeh
dRM
Hi Kirt,

here is a picture taken few hours ago from the road.

Prisojnik1
dRM
19.7.2019
Danes na Prisank po Grebenski poti in sestop po Slovenski.
Obe poti dobri, lepo markirani, tudi na novo (Slovenska) zato pohvala PD. Snega ni na nobeni poti več, tako kot je že Branee napisal.
Pogled navzdol skozi Okno ne pokaže snega po Kopiščarjevi, vendar se iz ceste vidi, da je v spodnjem delu še vedno kakšna zaplata snega.

Strnjen posnetek Grebenske poti si lahko pogledate tukaj.

P.S.: Čeprav se ponavadi na Prisojnik štarta dokaj visoko (Vršič, Erjavčeva koča), kar privlači razne "selfie hunterje" je gora še vedno mogočna in si zasluži spoštovanje in temu primeren pristop.
Niti v sanjah si ne predstavljam, da bi krenil na Prisojnik v supergah in jogurtom v vrečki...
Prisojnik Jalovec in Mojstrovke se prebujajo1 Prisojnik Ob poti na greben delajo družbo planike2 Prisojnik Prisojnikovo okno, pogled navzdol3 Prisojnik V spomin...zadaj jezero Jasna4 Prisojnik Prehojena pot, v ozadju Jalovec, Mangrt in Mojstrovke5 Prisojnik Jutranja Razor in Triglav6 Prisojnik Na vrhu7 Prisojnik Izven konteksta, ampak vseeno...zadaj Razor in Triglav8 Prisojnik Zaplata snega ob Slovenski poti9 Prisojnik Kozorogi in spodnji del Slovenske poti10 Prisojnik Nove označbe na razpotju11 Prisojnik Pogled proti Oknu iz ceste na Vršič12
Kirt
21.7.2019
Thanks dRM, based on the photo we decided it's worth giving a try, and now I can return with the update:

Kopiscarjeva is completely snow free. Two patches from the photo are not near the trail. There is one patch just near the trail but the ferrata rope leads just into the gap between snow and the rock, so there is no need to step on the snow at all.

If I'm not mistaken, though, there seemed to be a snow patch on the linking traverse path Kopiscarjeva - Hanzova.
Bojan_A
23.7.2019
Kopiščarjeva pot je povsem normalno prehodna. Pod oknom je še sneg, vendar gre pot mimo. Za vikend (kljub neposredni bližini Vršiča) obiska presenetljivo malo.

Prisojnik1 Prisojnik2 Prisojnik3
ljubitelj gora
4.8.2019
Pozno popoldne po grapi in naprej proti oknu na vrh Prisanka. Do in nad oknom še zadnje srečal, nato pa ves čas sam. Malo je pihalo, meglice, sestopil nazaj po grebenu.
Prisojnik zimska grapa1 Prisojnik2 Prisojnik3 Prisojnik4 Prisojnik5 Prisojnik6 Prisojnik7 Prisojnik8 Prisojnik9 Prisojnik10 Prisojnik11 Prisojnik12
gandalf
15.8.2019
Je bil kdo v zadnjem tednu na hanzovi? Zanima me kako je z sneziscem. Hvala
ljubitelj gora
Je snežišče na Hanzovi, preko katerega ne prideš brez derez in cepina
darinka4
16.8.2019
Včeraj na Hanzovi. Tako zgleda snežišče. Žal se jih je nekaj obrnilo, ker niso imeli derez. Samo s cepinom ni bilo varno iti čez. Sicer pa na tabli na začetku poti lepo piše da rabiš zimsko opremo. Na vrhu Prisanka je bilo včeraj res veliko pohodnikov. Vreme je bilo lepo . Le hladno zjutraj . Enih 8 stopinj, ko sem pričela s hojo. Tretjič po tej poti. Le da včeraj sem šla sama. Vso pot sta hodila za mano ali pred mano dva tujca, eden kar starejši. In pazili smo da ni kdo sprožil kakšnega kamenčka. Na poti je veliko šodra. Kondicijsko je zahtevna tura. Veliko plezanja je. Palice že prej romajo v nahrbtnik. Sestopila sem po slovenski. Na Vršiču pa sam pleh. So prišli policaji urejat promet. Mene je čakala še hoja do koče na gozdu kjer sem imela vozilo.
Prisojnik snežišče, ki bo ostalo še naprej.  Je treba res nositi zimsko opremo. 1 Prisojnik tabla na začetku poti. 2 Prisojnik ko se začne Hanzova. 3 Prisojnik včeraj nas je bilo zelo malo na tej poti. Ostale so bile veliko bolj obljudene. 4 Prisojnik na poti.5 Prisojnik sem imela občutek da mi dereze ne bodo prijele a   je prav lepo šlo.6 Prisojnik utrinek7 Prisojnik še eden gre za mano. Je prišel s Kopiščarjeve tako je rekel.8 Prisojnik da je zahtevna pot piše.9 Prisojnik proti vrhu.10 Prisojnik pri skrinjici, a še ne na vrhu.11 Prisojnik razgledi.12 Prisojnik ni vse varovano, kar nekaj prostega plezanja.13 Prisojnik zadnji del proti vrhu14 Prisojnik oblaki so imeli polno dela.15 Prisojnik in nič toplo ni bilo.16 Prisojnik se kadi za njimi.17 Prisojnik tak dan je bil18 Prisojnik nekaj planik na Slovenski  ob sestopu.19 Prisojnik popoldne še lepše vreme.20 Prisojnik in metuljev ki letajo s cveta na cvet.21 Prisojnik pogled na Razor s te strani. 22 Prisojnik23 Prisojnik24
nejcf
18.8.2019
Tudi mi smo se 15.8. povzpeli na Prisojnik, a po Slovenski poti. Začeli smo seveda zelo zgodaj in v samoti in hladu brez težav v dveh urah in pol prišli na vrh. No, kasneje je bilo ljudi seveda vedno več. Na Vršiču nas je pričakal pravi kaos stoječih avtomobilov, avtodomov in avtobusov. Po slabe pol ure čakanja se je šele vse skupaj sprostilo...
Prisojnik Zjutraj1 Prisojnik2 Prisojnik Od Mojstrovk do Jalovca3 Prisojnik Zelena južna stran4 Prisojnik Žlebiči5 Prisojnik Gamsi v bližini poti6 Prisojnik7 Prisojnik Precej krušljiv teren8 Prisojnik Vzpon iz grape9 Prisojnik Planike10 Prisojnik Pogled navzdol11 Prisojnik Škrlatica z vrha12 Prisojnik Kranjska gora in zaključek Hanzove13 Prisojnik Razor, Triglav...14
mizakaši
19.8.2019
Midva z mojo boljšo sva v četrtek pretekla trail 38 km in 1600 vm tako , da sva se na Prisojnik iz Vršiča povzpela včeraj.Kljub nedelji sva ob pol devetih brez večjih težav dobila parking ob cestinasmeh.V lepem sončnem vremenu sva šla po Kopiščarjevi poti , koder sva hitro nabasala na plezače neznane narodnosti in do okna midva in vsi ki so naju dohiteli izgubili sigurno eno uro.jezenSkupina je bila precej velika , cca 15-20 ljudi in so se nam v naše veliko veselje malo pod oknom umaknili.Naprej po grebenu nobenih težav.Na vrhu kar precej zajetna skupina ljudi.Nazaj do Vršiča sva sestopila po slovenski in za piko na i skočila še na Slemenove špice.Posladek sva si pa privoščila še z skokom v Planici na vrh velikanke po stopnicah.velik nasmehNa poti proti domu uživala v vožnji v nasprotni smeri kolone proti Karavankam.
Page: 1 2 3 ... 52 53 54
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here