Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode - Forum

...
LidijaJesih
23.11.2011
Naslov je, teksta pa nič? Bo pa zdaj. Pot na Lovca iz Zjazere na tem forumu sicer ni opisana, je pa res, da kaj dosti ni treba izgubljati besed. Začnem zame pozno, a vseeno je ob pol desetih v senci še debelo mraz (-6), megla pa se je dvignila šele za Trbižem. Skoraj nisem mogla verjet, da je na Jesenicah padal sneg (ali karkoli je že bilo). Izhodišče je isto kot za kočo Pellarini in Veliki Nabojs, prečimo most in takoj za mostom nas na kamnu čaka markacija z oznako poti 615, ki je naša. Kar po cesti, z nje se kmalu na desno odcepi pot proti Pellariniju, mi gremo naravnost in po nekaj ovinkih nas markacije pri brunarici usmerijo desno v gozd. Potem pa le sledimo lepo markirani poti, ki nas privede na Sedlo Prašnik (do tu je mogoče tudi po daljši poti, najprej v smeri Pellarinija, potem pa na odcepu levo proti sedlu). Potka je lepo speljana skozi gozd, zmerno strma, zdajle mehka zaradi listja, ki je že odpadlo. Na sedlu prečimo travnik (oznake), ki nas po kakšnih 20 minutah pripelejjo na razpotje - levo Višarje desno Kamniti lovec (Cima del Cacciatore). Strma pot, ki lepo vijuga, ponuja vedno lepše razglede in nas pripelje pod Lovca, prečimo najprej pod njim, potem pa se strmo vzpnemo po precej krušljivem in razpadlem svetu. Na vrhu so v pomoč jeklenice(ali pa napoto zaradi res visečnosti -nič napete niso). Vrh je izredno razgleden in ob vremenu, kakršen je danes, vidite vse. No skoraj vse. Možen je povratek proti Višarjem, nato pa krožno nazaj, a se danes za to možnost nisem odločila, saj je bila na drugo stran senca in mraz, v škrbini pa tudi ravno na poti ostanki zmrznjenega snega.Pot, po kateri sem prišla, pa je bila kopna, sončna in topla, torej je bila izbira lahka. Lep dan, z Lovcem sva samevala. Prav luštno nama je bilo.
Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Čez most, pa kar po cesti po poti št.615. Lovec je nad nami.1 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode podrta grapa, edino malce problematično mesto pred sedlom.2 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Sedlo Prašnik, križišče poti3 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Tule še ne v desno, pot nas po pripeljalala drugo stran Lovca, predvidevam. Markirana tudi ni4 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode tale je pa pravi, kar v desno!5 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Vedno lepše postaja, gozd se poslavlja, ojstrice pa kar rastejo, še med travcami štrlijo ven6 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Slikovit del sicer kar napeto strme poti7 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode kakšne pol ure preden si na vrhu, se pokaže v vsej svoji lepoti8 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode vršni del ni ravno nekaj, česar lepote bi človek opeval. Pa saj smo vsega navajeni, pač greš9 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Ravno tu gre pot. Drugje kot kaže ne gre. Peskokop10 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode tele zajle mal pomagajo, najbolj, če si jih dvakrat oviješ okol pasu...11 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode pogled nazaj. Ma, pa sej gre.12 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ozadje z junaki :)13 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode oba okraska z vrha, zadaj pa najlepša panorama14 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Tu sem pa kar sedela. V dolini je mraz, v dolini je megla. 15 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Tale lovec pa zna. Pozdrav v slovo v najboljši opravi. Lepo sva se imela.16
LidijaJesih
8.10.2012
Nobene novice od lani o tej prekrasni poti? Naj vam povem, žal vam bo, če se v naslednjih dneh ne spravite po njej, zamudili boste lepe poglede z macesni. Opis do vrha je že zgoraj, čisto natančen, ker pa sva bila letos v dvoje, je bila tudi pot dvojna. Sestopila sva proti Višarjem, ugotovila, da proti Višarski planini delajo smučišče in si na najbolj razglednem šanku še enkrat ogledala najlepše gore daleč okoli. Potem pa najprej začetek po cesti proti Zajzeri, po oznakah poti 617. Kmalu markacije zavijejo v levo s ceste v macesnovje, sledi dvig do prevala pa na drugo stran, kjer malo nad sedlom Prašnik zašpiliva. Do avta, ki pridnih osem ur čaka na izhodišču v Zajzeri, se vrneva po isti poti. Kar mimogrede sva nabrskala 1500 višincev od tega na povratku več kot 200. Srečala? Na najini poti nikogar.
Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode začetek po gozdnih poteh1 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ko se megla dvigne jezik onemi2 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Viševa skupina, lepe poti sem že tam prehodila...3 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode pokazali so se in odšli po svoje. ko bi imela njihove noge...4 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode pogled na prehojeno pot v krnici pod Lovcem. zadaj? vse...5 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode pogled z vrha na Montaž, še eno goro, ki me je očarala6 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Višarje, tja na kavo in štrudel7 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode sestopna grapa v krnico, imenovano Klobuk (proti Višarjem). 8 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode vsi so lepi, ta se le bolj vidi, ker sam stoji9 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Montaž v naročju macesnov10 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode novo smučišče proti Višarski planini, delajo ga še11 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode terasa z razgledom za 512 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode pogled proti Lovcu z Višarij13 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode začetek poti 617 gre po cesti14 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode med macesni tudi siten dvig v povratku hitro mine15 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode prečenje je kar dolgo, pogled nazaj16 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode na tak dan lahko preč gledaš, pa še lepa slika rata17 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode malo živ, malo ne več. v celoti zanimiv18 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode opuščena planina pod sedlom Prašnik19 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode kar je bilo zjutraj v megli je na povratku ponujalo sončne objeme20 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode tam gori sva bila, v lepih koncih tega malega sveta21
27.10.2014

...Pa res sameva ta stran... Lepa pot, bolj na začetku skozi gozd je treba paziti na stezico. Veliko je podrtega bukovega drevja in stezica na desno se ne vidi. Je pa markacija in postavljen možic. Do sedla Prašnik je potrebno kar nekaj telovadbe čez ali spodaj pod podrtim drevjem. Od sedla navzgor pa je pa zelo luštna steza, mehka brez korenin, ampak strma. Vmes je včasih tudi malo snega. Zadnji del po skalovju pa je kar dobro zasnežen. Sneg je malo pomrznjen. Še dobro, da so jeklenice. Čeprav so zelo ohlapne, so v veliko pomoč. Vso pot nas je spremljala megla. Na vrhu pa je sijalo sonce in pokazala se je čudovita glorija. Iz meglic so se videli samo vrhovi. Jalovec in Mangart pa sta bila dobro vidna. V lepem vremenu mora biti to zelo lepo potepanjenasmeh
Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Na sedlu Prašnik1 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Proti vrhu2 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Obrisi gora3 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Glorija4 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Vrh5 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Viš, Nabojs, Montaž6 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode  Nazaj proti dolini7 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Prodišča Zajzere8 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Sedlo Prašnik9 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Lesena hiška10 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Na deblu markacija, na tleh možic, na desno je pod drevjem stezica11 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Malo stran je spomin na umrle12 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Naj v miru počivajo13
Jovan Cukut
24.11.2014
Nekaj več o razmerah pri vzponu na Kamnitega lovca iz Zajzere čez Sedlo Prašnik v slikah in komentarjih na spodnji povezavi.

redbull
24.11.2014
Jovan zelo lepe slike, dokumentacija, predvsem pa tura

srečno
25.11.2014

.... Imeli ste super vreme, me kar malo fovšija daje..nasmeh
13.10.2015
Dvakrat sva bila na doslej na Kamnitem lovcu poleti in si ogledovala zelene macesne in si mislila, kako lepo mora biti tu jeseni, ko zlato žarijo. Bila sva gor dvakrat pozimi, ko je bilo spet čudovito, ampak macesni so takrat goli, in spet sva si obljubila en oktobrski vzpon takoj naslednjo jesen. Pa je minilo vmes kar nekaj jeseni, no včeraj sva pa res šla. In da bi bilo še malo bolj drugače kot ponavadi, sva tokrat šla prvič iz Zajzere…

V gozdu je še vedno nekaj podrtega drevja, da je treba malo gori, doli, naokoli, pa malo nad in malo pod, ampak to traja zelo kratek čas. Pričakovala sva več snega, pa je bilo samo poprhano, edino v sestopni grapi v smeri Višarij ga je bilo kak cm več. Šele ko sva sestopala, sva srečala dva, ki sta se šele vzpenjala, sicer pa je bila cel dan cela pot za gor in dol samo najina… :-)
Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Jutro v Zajzeri... vrhovi so že obsijani s soncem...1 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ... v dolini pa je hladno in vsepovsod vse mokro od jutranje rose... 2 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Ko so sončni žarki našli pot skozi drevesne krošnje, je takoj postalo topleje in hoja skozi gozd prijetnejša...3 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Ko sva prišla dovolj visoko, so se odprli prvi razgledi... Na sveže zasnežen Montaž in Krniška glavica...4 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ... in ko sva prišla še malo višje sva pod njima zagledala tudi Zajzero...5 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Ob poti so stali taki...6 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ...in drugačni... :-)7 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Naša dva najlepša v objemu dveh lepih macesnov...8 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Sončno pobočje, po katerem poteka vzpon na vrh...9 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Gamsi so se pripodili od kdo ve kod...10 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Eden se je postavil na stražo, drugi so se mirno pasli...11 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Poprhana pot med šopi trav...12 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Tudi sneg ji ni mogel do živega... prava borka.. :-)13 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Razgledni pomol malo pod vrhom... 14 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Vrh so začele ovijati meglice...15 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Pa se je le naredilo okno jasnine, da sta se pokazala ta najlepša dva... :-)16 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Pogled proti Višarjam...in vse do Visokih Tur čisto zadaj...17 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Približane Višarje... počivajo od poletnega vrveža in se pripravljajo na zimskega...18 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Tudi Kepa je bila danes nad meglenim morjem...19 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Enkrat eden, drugič drugi, so bili obsijani s soncem in so žareli...20 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Sestop v malo več snega...21 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Je pozabil, da bi že moral odcveteti... :-)22 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Iz zasnežene grape greva toplim jesenskim barvam naproti...23 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ...in macesnom naproti...24 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Eden lepši od drugega...25 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Ja, tole sva imela v mislih, ko sva se odpravljala sem gor... :-)26 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Nobenega reda ni :-)... vsak po svoje... eni se že skoraj otresajo, drugi so še zeleni!27 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Zlat amfiteater pred Poldašnjo špico... 28 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Fotka je že naravnost, samo on se nekam postrani drži... :-)29 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Pogled nazaj... lepo je...30 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Pri XIV. kapelici pogledava dol proti Višarski planini...31 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ...in še enkrat proti ta lepima dvema... :-)32 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ...potem pa zavijeva na cesto, ki pelje v Zajzero...33 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Kmalu sva pri odcepu... odločiva se, da ne greva nazaj proti Prašniku... 34 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ...v tem času in še kakšno minuto zraven sva po cesti že v Zajzeri...35 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode In začuda nama cesta ni bila tečna... 36 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ...ker je razgledna...37 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ...in ker jo barve jeseni levo in desno in spredaj in zadaj naredijo res lepo in prijetno...38 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode ...in prav hitro sva bila na koncu... to je tam, kjer je bil zjutraj začetek... :-)39
panda
14.10.2015
Bravo Gita, zelo lepe in čiste fotke. nasmeh
Irina
Hvala, ker si z nami podelila prelep jesenski dan.
Hvala @panda, @Irina, veš da z veseljem...nasmeh
DarjaZaplotnik
Fotke, zapis, dan...lepo...na kvadrat.nasmeh

pozdravček D nasmeh
14.10.2015
O hvala Darja, pozdravček nazaj od naju obeh nasmeh
redbull
zelo lepo

srečno
tisa
15.10.2015
Me veseli, da sta tudi vidva izkoristila ta čudoviti ponedeljek...krasne slike..čudoviti razgledi...nasmeh
Lep pozdrav
15.10.2015
Hvala @redbull in @tisa, meni se je res zdelo kot poseben privilegij, da sva imela možnost izkoristiti najlepši dan v tednu. Ko bi le bilo še veliko takih....
djimuzl
12.5.2018
Pravzaprav je bil moj cilj zgolj sedlo Prašnik, ko sem se danes odpravil po lepi dolini Mrzle vode. Pot na sedlo se rahlo vleče, malo bolj zanimivo jo naredijo Lastovice, pod katerimi vodi dobro označen kolovoz. Po treh urah hoje do sedla se nisem mogel kar obrniti, odločil sem se preveriti, če je še kaj snega na poti do Lovca. Južna lega in temperature so naredile svoje, pot je praktično kopna, izjema sta dve strmi grapi, spodnjo je treba prečiti, zgornjo, tik pod vrhom, pa prehoditi. Sneg je zgoraj južen in se udira, v pomoč pri napredovanju proti vrhu pa so mi bile zajle - prav zato, ker so viseče..nasmeh Na vrhu sem zvonil samemu sebi, na poti nisem srečal nobenega človeka.
Razgledi so bili krasni, nevihte pa so se me usmilile in me pospremile z dežjem šele ob povratku, v dolini.
Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode V dolini Mrzle vode1 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Visoka polica in Lepa Glava2 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Lastovice3 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Viš, Nabojs in Montaž4 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Montaž z viharniškega kotička :-)5 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Višarske glave6 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Na vrhu Lovca7 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Proti Višarjam še kar nekaj snega8 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode9 Zajzera, Kamniti lovec, Mrzle vode Na vrhu cvetijo10
Edina
24.6.2018
Romanje na Kamnitega lovca iz doline Mrzle vode ni prav pogosto in bi znalo biti zanimivo še za koga. Pot do sedla Prašnik je nezahtevna in zaradi daljše skoraj ravninske uverture časovno verjetno nekoliko dlje traja kot ona iz Zajzere. Je pa vsak dodaten korak poplačan s stoterimi obrestmi. Predvsem gore, ki jih jaz sicer poznam iz doline Belega potoka, so na ogled postavljene povsem drugače, ko pa se jim pridružita še Viševa in Montaževa skupina so pogledi res navdušujoči. Človek bi lahko kar gledal, se spominjal in podoživljal, ne da bi kaj veliko hodil. Več na povezavi http://stezeinsledi.blogspot.com/2018/06/okameneli-lovec-v-skalnem-vencu.html
in seveda srečno na potkahnasmeh
25.6.2018
Hvala, lepo je v tistih koncih.nasmeh
ločanka
wau, so me zasrbeli prstinasmeh
Edina, ti znaš poskrbeti, da nam idej za izlete ne zmanjka. Zelo lepo!
punči
28.6.2018
Edina krasne slike in opis na blogu nasmeh Kamniti lovec je eden redkih, ki pri meni še ni prišel na vrsto mi je pa tale pot zelo všeč. Je lepo označena? Kako pa je časovno? Rekla bi, da tole je najbrž najlepša pot in me je kar navdušila. Kaj pa v primerjavi glede na pot iz Zajezere? Nobena najbrž tehnično ni zahtevna? Vršni del zgleda edino malo zoprno našodran in strm. Hvala nasmeh
Page: 1 2
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here