Briceljk

Jany4. 08. 2011 08:24:16
Lepo @rozka. Videti je zelo razgleden vrh, saj so okoliški Mangart, Jalovec pa Triglav in drugi, kot na dlani.
Škoda, da nihče ne nadaljuje pastirskega izročila na omenjeni planini Bala. Sicer pa na žalost ni edina.
LP
peter215. 08. 2011 18:34:25
Povzpeli na Briceljk in vmes iskali zanimivo cvetje. Vreme včeraj kot naročeno. Nekaj slik: http://www.petersfoto.si
Na Briceljk1
velesa19. 08. 2011 12:25:17
Ko so najvišji vrhovi najbolj oblegani, se v sredo odločim, da po nekaj letih obiščem Briceljk. Lepa, samotna tura, z dolgim samotnim uživanjem na vrhu. Pri sestopu sem srečala le tri, ki so se vzpenjali.
Pravi dan je bil za vzpon na Briceljk, saj so bile visoke trave suhe.
na koncu ture je bila tu dobrodošla osvežitev1
Bala še kar globoko pod mano...17
... in pogled iz Bale navzgor18
jprim19. 08. 2011 15:25:03
Velesa lepo, kar potegne tale Briceljk.
LP!
skalar5019. 08. 2011 16:05:40
hvala za krasno idejo kam uiti poletnim množicam !
v eni od koč2
velesa19. 08. 2011 16:29:30
prosim, skalar50. Ravno gneči sem se želela ogniti. In ko sedaj gledam fotke, ugotavljam, da sem se ji ognila v velikanskem ovinku. srečno nasmeh
cupkovic11. 09. 2011 19:54:13
Na Bricejk (Loška stena) smo se odpravili iz Bavščice ob 7:00. Oblakov ni bilo, tudi pihalo ni nič. Do lovske koče (nad planino Bala) je pot prijetna in označena (označena pot nadaljuje proti zavetišču pod Špičko). Pred kočo je manjši izvir tako da priporočam dopolniti zaloge pitne vode. Iz izvira bolj curlja kot teče, ampak nas to nič ni motilo saj sva bila vesela počitka. Nadaljujemo proti našemu cilju ostro v levo. Pot skozi gozd je lahko sledljiva ker so možici kar pogosto posejani. Na skalah so vidni nekakšni ostanki markacij katere so očitno z pridom brisali. Pri izstopu iz gozda nas je pozdravil sonček in strme trave. Stezi smo sledili samo z pomočjo možicev ker ni več bila tako vidna. Do prvih balvanov je treba malček potrpeti. Kasneje stezo zagledamo ob levi strani in spet grizemo kolena. Sitno mesto na poti je prečenje poličke (ob levi strani Stadorja - nad meliščem) ker je zelo krušljivo in se na travo zanašati ni imelo smisla. Meglice so se začele nabirati proti vrhu in smo tekmovali kdo bo prvi dohitel vrh. Žal so oblaki bili zmagovalci in od razgledov ni bilo bog ve kaj. Proti Oltarjem nismo nadaljevali. Sestop po megli nam se je zdel precej tvegan, tako da smo na vrhu spili pir in takoj v dolino. Pri sestopu je treba biti pozoren na luknje v travah (med kamni), kar to zna biti precej zoperna izkušnja. Po poti smo srečali samo enega gornika, tako da za vsakega ki išče lep razgleden vrh in samoto je Briceljk prava izbira.
Lep pozdrav iz Kopra.
Vrh Briceljk (... del neuradne Zlatorogove transferzale ....)7
Megla nas je varno pospravila domov8
jprim19. 08. 2012 19:55:21
Ja, pa berem moj post leto dni nazaj, Briceljk, no , pa pojdimo ....zavijanje z očmi, pa padec na izpitu, brez osvojenega vrha, bila je pametna odločitev, saj pred tem jih je bilo nekaj neumnihnasmeh, ...
Ker sva pozno prispela v Bašico, zaradi poznega odhoda od doma, se pogumno odpravima na pot, seveda sva s seboj imela Sidartin vodnik ... pa zemljevid.
Tu pa je zadnja voda pravim, mojemu dragemu ... eh pijače, da gre prek teče zavijanje z očmi ...
Pod Stadorjem sprememba plana, saj je bilo pijače samo še liter, pa še kakih 200 višincev je manjkalo do vrha ... ja, pa ja, pa kdaj drugič, bi dejali, pa še res je, saj sva pijače imela le za eno osebo s seboj že v štartu.
Kaj hočem povedat, osvojiti Briceljk res ni enostavno, saj ob tem moraš upoštevati, da niso mokre trave, saj je res strmo - zelo, da imaš dovolj pijače, če je vroč dan, in da štartaš bolj zgodaj kot sva midva, ... in na poti si res sam, kljub temu pa je bilo prekrasno. No, ja, če ne bi bilo spet gadov.eek
LP!
pot1
pot skozi bukov gozd2
proti vrhu3
strma pot4
pod Stadorjem5
gorskidecek20. 08. 2012 19:12:54
zippo20. 08. 2012 19:46:16
Hja, pot na Briceljk od lovske koče in tudi tista povezovalna od planine Bale čez Prevalo v Bavšico (NE Bavščico) čez planino Bukovec sta bili pred leti zgledno markirani, nato pa potihem ukinjeni in prebarvani po skalah pa spraskani z dreves.

Na Briceljk so ostali možici, povezovalna pa je že čisto zaraščena. Šlo je za neko popuščanje lovcem ki v te konce vodijo tujce na odlov gamsov, seveda za lep denar.
Jagrski lobi je žal močnejši od planinskegajezen
ruševec22. 08. 2012 00:03:52
Zippo kar se jagrskega lobija tiče le tole. Kdo je bil prej, lovec na gamse ali turist? Kdo se je v zadnjih sto letih umikal komu po slovenskih gorah ko je bila nadelana pisana množica planinskih poti? Planinski lobi je pregnal gamse in lovce iz marsikaterega kotička. Primer so magistralne poti na Triglav. Glede lepih denarjev pa....Dokler jaga ni privatna, je ta denar v blagajni društva. Društvo za svoj obstoj in funkcioniranje potrebuje sredstva. Tudi PDji ne podarjajo hrane in pijače po kočah.
korl22. 08. 2012 07:48:49
@ruševec - Glede lepih denarjev pa....Dokler jaga ni privatna, je ta denar v blagajni društva.

Očitno sam nisi jager. Fičniki že gredo v blagajno, tistemu ki gamsa ustreli gre trofeja, vse meso pa si jagri razdelijo. Ga ni jagra katerega poznam da nima vsaj pol skrinje divjačine, na vprašanje če jo je odkupil se pa samo zasmeji.
BT8822. 08. 2012 10:18:17
Ja jagri teli pa so ja zaščitniki narave ma dejte no. velik nasmeh Ga srat
ljubitelj gora17. 11. 2012 19:55:01
Čez Cerkno, Tolmin v Bovec od tam pa v dolino Bavščice, odpravim se proti Briceljku a tik pod vrhom v žlebu je bil sneg, zato se odločim, da se vrnem nazaj v dolino. Ko prispem do avta se odločim, da poskusim z Jerebico, iz Možnice je označeno 5 ur iz Rabeljskega jezera pa vem, da je pisalo 4 ure in sem jo res dosegel.
MANGRT17. 11. 2012 20:07:38
Gre čez škrbino.Nevem pa zakaj si se obrnil(menda zaradi snega),ko pa si se nekaj tem nazaj hvalil koliko opreme nosiš sabo ,da te kaj nepreseneti?jezik
ljubitelj gora17. 11. 2012 20:09:16
Sem zasledil v preteklih objavah, da gre pot tam, opreme nisem imel s seboj.
Hribovc8817. 11. 2012 20:14:12
Matej!

Lepe slike, lepa gestanasmehmežikanje, tako, da sem ti dal palec, če že ravno morajo bitizavijanje z očmi
Irina17. 11. 2012 21:26:00
Palček za izlet in drugo fotografijo ... nekdaj domačija, danes verjetno vikend. Kako pridni in vztrajni so morali biti ljudje, da so tam preživeli.
joža x18. 11. 2012 06:45:14
Lep dan si imel LG,lepe slike.Ja Irina, ljudje so pa bili,verjetno,predvsem bolj skromni kot mi danes.
ljubitelj gora18. 11. 2012 10:53:11
Za tiste, ki radi tvegajo, bi se dalo povzpet na vrh Briceljka. Jaz nisem eden izmed tistih. Že na sliki 14 se vidi, da bi se dalo mal ob strani poplezat, kje mal skočit, stegnit.