Žička kartuzija - Stolpnik - via Krniški rob

mountain ranges / Karawanksstolpnik / Žička kartuzija - Stolpnik

Žička kartuzija - Stolpnik (via Krniški rob)

Starting point: Žička kartuzija (410 m)
Destination: Stolpnik (1012 m)
Path name: via Krniški rob
Map:
Hiking equipment (winter):
Author: bruny

a) Z avtoceste Maribor - Ljubljana se usmerimo na izvoz Tepanje in cesti naprej sledimo proti Draži vasi in Žičam. V Žičah zavijemo desno v smeri Špitalič in Žička kartuzija. Ob kartuziji je na voljo dovolj parkirnih mest za varno parkiranje.
b) Iz Frankolovega preko Črešnjic in naselja Sojek do Žičke kartuzije
c) Iz Poljčan preko Loč, Žič in Špitaliča do kartuzije.

Po krajšem ogledu kompleksa Žička kartuzija se napotimo desno navzgor v hrib, smerne table za Slovenske Konjice, Stolpnik in Tri križe. V prvem delu je gozdna pot, v osrednjem delu so travniki, pašniki, polja, domačije in vikendi ob delno asfaltni in makadamski povezavi. Je kar nekaj razgledov. Pri razpotju Trije križi se usmerimo levo, desno za Skalo in kmalu dosežemo Tri križe.
Pri Treh križih nadaljujemo levo za Stolpnik in nekje po dobrih sto metrih se usmerimo desno v smeri Krniški rob in po razgibani gozdni cesti dosežemo Grofov štant.
Iz Grofovega štanta navzgor po gozdni poti dosežemo vrh Stolpnik z razglednim stolpom.

On the way: Trije križi (727m), Krniški rob (807m), Grofov štant (802m)
Trip can be prolonged to next destinations: Stolpnik
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik zicka_kartuzija - Stolpnik