Zajzera - Rifugio Pellarini -

mountain ranges / Julian Alpsrifugio pellarini / Zajzera - Rifugio Pellarini

Zajzera - Rifugio Pellarini

Starting point: Zajzera (897 m)
Destination: Rifugio Pellarini (1499 m)
Time of walking: 2 h
Difficulty of skiing: partly demandingly
Map: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Čez mejni prehod Predel ali Rateče se zapeljemo do Trbiža / Tarvisio. Naprej se peljemo po stari cesti proti Vidmu / Udine. Že po nekaj kilometrih iz Trbiža / Tarvisio se levo odcepi cesta v Ovčjo vas / Valbruna. V Ovčji vasi / Valbruna zavijemo levo in cesti naprej sledimo po dolini Zajzere navzgor. Po nekaj kilometrih vožnje pridemo do križišča pri mostičku nad cesto (pri drugem mostičku). Tu zavijemo levo v smeri oznak Svetih Višarij / Monte Lussari in nato že po nekaj metrih vožnje zavijemo desno na veliko parkirišče kjer parkiramo.

Na koncu parkirišča se usmerimo na kolovoz, ki se po nekaj deset metrih priključi cesti. Nadaljujemo levo čez most in cesti sledimo do križišča kjer se usmerimo desno za oznakami »616 Rifugio Pellarini«. Nekaj časa nato hodimo ob reki in se kmalu priključimo gorski cesti. Nadaljujemo levo na gorsko cesto po kateri se nato dolgo časa vzpenjamo. Ves čas hoje po cesti se držimo oznak za pot 616 ter kočo Rifugio Pellarini.
Na približno polovici vzpona po cesti se desno odcepi zelo zahtevna pot na Mali Nabojs (Piccolo Nabois). Mi nadaljujemo po cesti vse do konca, kjer je spodnja postaja tovorne žičnice. Nadaljujemo rahlo desno na kolovoz, ki pa hitro preide v stezo. Pot nato zavije v levo in se prične vzpenjati po nekoliko strmejšem pobočju pod žičnico. Vzpenjamo se večinoma skozi gozd proti vzhodu, občasno pa se nam odpre tudi lep razgled na okoliške vrhove. Takšna pot nas pripelje do označenega razpotja kjer nadaljujemo desno za oznakami Rif. Pellarini (20 min), levo pa vodi pot 617 na Svete Višarje (4 ure).
Pot nas v nadaljevanju kmalu pripelje iz gozda na melišča od koder se nam odpre zelo lep razgled proti Višu. Tu pot zavije v desno in sledi še zadnji vzpon do koče Pellarini.

Trip can be prolonged to next destinations: Monte Nabois grande (2 h 30 min), Viš/Jof Fuart (4 h)
Recommended: panorama, similar trips,
zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini zajzera - Rifugio Pellarini