Zagrad - Ostrič -

Zagrad - Ostrič

Starting point: Zagrad (780 m)
Destination: Ostrič (1056 m)
Difficulty of skiing: easily
Map: Slovenska Istra - Čičarija, Brkini in Kras 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Kozina in cesti naprej sledimo v smeri Reke. V vasi Obrov zavijemo desno v smeri vasi Golac od katere z vožnjo nadaljujemo proti zaselku Zagrad. V Zagradu nadaljujemo levo in cesti, ki postane makadamska sledimo do mesta, kjer opazimo znak za prepoved nadaljnje vožnje (gozdna cesta uporaba na lastno odgovornost). Tu parkiramo na manjšem parkirišču ob cesti.

Le nekaj metrov pred prometnim znakom opazimo kolovoz, ki se s ceste usmeri v desno in se začne sprva zložno vzpenjati (začetek ni označen). Že kmalu opazimo prvo markacijo, ki nam pove, da smo na pravi poti. Naprej se zmerno vzpenjamo po kolovozu, ki višje preide iz gozda na travnata pobočja obdana s posameznimi drevesi (povečini bor). Pot se tu položi in nekoliko naprej zavije rahlo v desno, kjer tudi pridemo do označenega razpotja.
Nadaljujemo v smeri Ostriča, Slavnika in Razsušice (levo ribnik 30 minut) po poti, ki se začne vzpenjati proti neizrazitemu sedelcu med Ostričem na levi in manj znano Grižo na desni. Tej poti sledimo do mesta, kjer bomo pred seboj opazili večjo vrtačo. Tu se kolovoz nadaljuje naravnost, markirana peš pot pa zavije v levo in se začne strmo vzpenjati po neporaščenem pobočju Ostriča. Tej za kratek čas bolj strmi poti sledimo vse do vrha Ostriča s katerega se nam odpre lep razgled.

Trip can be prolonged to next destinations: Medvižica (40 min)
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point,
zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič zagrad - Ostrič