Vršič - Prednje Robičje -

mountain ranges / Julian Alpsprednje robičje / Vršič - Prednje Robičje

Vršič - Prednje Robičje

Starting point: Vršič (1611 m)
Destination: Prednje Robičje (1941 m)
Time of walking: 1 h
Difficulty: easy unmarked way
Difficulty of skiing: demanding
Map: Kranjska Gora 1:30.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons
Access to starting point:

We drive from Trenta or Kranjska Gora to pass Vršič. We park there.

S parkirišča na Vršiču se usmerimo na sprva slabo označeno pot, ki vodi na Mojstrovko in Sleme. Po nekaj korakih vzpona nas pot pripelje do večje skale na kateri opazimo napis Mojstrovka levo. Nadaljujemo desno v smeri Slemenove špice in Hanzove poti na Mojstrovko. Pot naprej se prečno vzpne ob vznožju Šitne glave, nato pa se nam z desne priključi pot od Erjavčeve koče. Sledi še kratek strm vzpon in pot nas pripelje na preval Vratca (1807m), kjer pridemo na naslednje razpotje.
Tu nadaljujemo desno (levo Hanzova pot na Malo Mojstrovko, naravnost Slemenova špica) po nemarkirani poti, ki se najprej zložno vzpne čez manjše travnato pobočje, nato pa nas pripelje v bolj strm svet Robičja. Pot naprej se strmo vzpne čez kratko gruščnato pobočje, nato pa zavije rahlo v levo, kjer nas popelje v obsežen pas rušja. Naprej se razmeroma strmo vzpenjamo po lepo sledljivi, a precej zaraščeni poti, ki nas višje pripelje na greben Robičja. Tej razgledni in občasno precej zaraščeni grebenski poti, ki se težjim mestom umika na levo stran, sledimo vse do vrha Prednjega Robičja.

On the way: Vratca (1807m)
Recommended: panorama, similar trips, trips with the same destination
vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje vrsic - Prednje Robičje