Velika Zaka (Bled) - Mala Osojnica - ob Ojstrici

mountain ranges / Julian Alpsmala osojnica / Velika Zaka (Bled)  - Mala Osojnica

Velika Zaka (Bled) - Mala Osojnica (ob Ojstrici)

Starting point: Velika Zaka (Bled) (480 m)
Destination: Mala Osojnica (691 m)
Path name: ob Ojstrici
Map: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons
Author: heinz

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in se zapeljemo proti Bledu. Ko tja prispemo, peljemo naravnost v smeri Bohinjske Bistrice. Za naseljem Mlino (penzion Mlino) peljemo še mimo hotela Vila Bled z desne, nato pa v križišču (razpotju cest) zavijemo desno (levo, oz. naravnost Bohinj). Ko se cesta skozi nekaj ovinkov spusti v bližino jezera (Njivice), peljemo zgolj še kratek čas ob jezeru, nakar na levi strani ceste opazimo makadamsko cesto, ki se rahlo vzpenja. Usmerimo se nanjo, spregledamo levi odcep k Domu muzealcev Slovenije in že po nekaj metrih parkiramo na primernem mestu. Za izhodišče si lahko izberemo tudi bližnjo Veliko Zako, od koder nas bližnjice pripeljejo na našo pohodniško pot proti Ojstrici in Osojnicama.

Nadaljujemo v klanec po makadamski cesti, ki se spremeni v kolovoz in nas v kratkem pripelje v gozd. Zatem, ko se nekoliko višje kolovoz, ki vse bolj postaja podoben vlaki malce strmeje vzpne, pridemo do označenega odcepa na razgledno Ojstrico, ki se nahaja v neposredni bližini na naši desni. Usmerimo se tja, ter se skozi dve okljuki povzpnemo na skalnat vrh razgledne Ojstrice, kjer se nahaja klopca. Po sestopu nadaljujemo v smeri označeni z "Velika Osojnica", po poti katero smo prej zapustili. Ta se za položnim delom malce strmeje vzpne, ter med vijuganjem spremeni v vlako. Ko strmina vnovič popusti, pridemo do razpotja s klopco, kjer se usmerimo levo (desno Velika Osojnica). Od tu nas pot v rahlem vzponu pripelje v bližino roba severo-vzhodnega pobočja hriba, kjer nas oznaka usmeri desno, že kmalu zatem pa stopimo na ograjeno razgledišče s klopmi ter informativno tablo.

On the way: Ojstrica (611m)
Recommended: similar trips, trips with the same destination
velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica velika_zaka_bled_ - Mala Osojnica