Velika Ilova Gora - Gradišče above Ilova Gora -

mountain ranges / Posavsko hribovje and Dolenjskagradišče above ilova gora / Velika Ilova Gora - Gradišče above Ilova Gora

Velika Ilova Gora - Gradišče above Ilova Gora

Starting point: Velika Ilova Gora (529 m)
Destination: Gradišče above Ilova Gora (601 m)
Difficulty: easy unmarked way
Map: Atlas Slovenije 1:50.000
Hiking equipment (winter):
Author: grega_p

Izhodišče je pred gasilskim domom v Veliki Ilovi Gori. Do sem se lahko pripeljemo, če avtocesto zapustimo v Grosuplju in sledimo tablam za Mlačevo, Videm. Na začetku vasi Veliko Mlačevo imamo dve možnosti. Lahko nadaljujemo naravnost proti Lučam in po 4km zavijemo desno pri znaku za Ilovo Goro. Lahko pa gremo na križišču desno (smer Račna) po glavni cesti čez Radensko polje in kmalu po vasi Čušperk zavijemo levo za oznakami Mala Ilova Gora. Obe cesti nas v vzponu pripeljeta do vasi Velika Ilova Gora, kjer parkiramo pred gasilskim domom.

Od gasilskega doma se vzpnemo mimo cerkve po glavni asfaltni cesti navzgor skozi vas. Ko cesta zavije levo, kmalu postane makadamska in preide v gozd. Po nekaj minutah hoje pridemo do hiše, kjer na desni za veliko češnjo opazimo slabo viden kolovoz čez travnik navzgor. Gremo čez travnik, nato pa pot ponovno preide v gozd. Tej sledimo naravnost še nekaj minut, ko kmalu zagledamo vrh z zastavo. Odprejo se nam razgledi proti JV (dolina Krke), J (Korinjski vrh, Hočevje), JZ (Grmada, Kamen Vrh, Sv. Ana, Snežnik) in V (Ostri Vrh z zastavo).

Recommended: similar trips,
velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora velika_ilova_gora - Gradišče above Ilova Gora