Tinčkova koča - Valvasorjev dom pod Stolom -

mountain ranges / Karawanksvalvasorjev dom pod stolom / Tinčkova koča - Valvasorjev dom pod Stolom

Tinčkova koča - Valvasorjev dom pod Stolom

Starting point: Tinčkova koča (1070 m)
Destination: Valvasorjev dom pod Stolom (1181 m)
Time of walking: 2 h
Map: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons
Views: 12041

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti naprej sledimo v smeri Žirovnice in Jesenic. Po nekaj km vožnje, pa bomo prišli do križišča, kjer se v desno odcepi cesta v Žirovnico (iz smeri Jesenic levo). Naprej se peljemo po nekoliko ožji cesti, kateri v križiščih sledimo v smeri Valvasorjevega doma in Završnice. Cesta se nato položi in nas pripelje do križišča, kjer se v levo odcepi cesta proti Valvasorjevemu domu, mi pa nadaljujemo naravnost po sprva še asfaltirani cesti. Cesta kmalu postane makadamska, mi pa ji sledimo do parkirišča v bližini Tinčkove koče. Cesta je v zgornjem delu pogosto v precej slabem stanju.

Na začetku parkirišča nas markacije usmerijo levo v gozd. Po nekaj metrih pridemo do razpotja kjer se desno odcepi neoznačena pot na Stol (čez Zagon). Mi nadaljujemo levo po markirani poti in v nadaljevanju večinoma v rahlem vzponu skozi gozd prečimo precej strma pobočja, ki so v snegu lahko zelo nevarna za zdrs. Kasneje nas pot pripelje do kolovoza kjer nadaljujemo levo. Po kratkem spustu po kolovozu pridemo ponovno do razpotja kjer nas markacije s kolovoza usmerijo desno v gozd. Pobočje je v nadaljevanju ni več tako strmo in sledi nekaj krajših vzponov in spustov. Pot nato zavije nekoliko v desno in nekajkrat preči gozdne kolovoze. Takšna pot nas nato pripelje iz gozda kjer se priključimo širokemu kolovozu. Smerokazi nas usmerijo na kolovoz po katerem kmalu dosežemo Zabreško planino.
S planine nadaljujemo po kolovozu, ki nas ponovno pripelje v gozd. Po krajšem spustu skozi gozd pridemo do naslednje, tokrat Žirovniške planine, kjer je neoznačeno razpotje. Usmerimo se rahlo desno in pot nas mimo pastirskih koč pripelje v gozd, kjer se priključimo še Žirovniški poti na Stol. Na razpotju nadaljujemo levo in rahlem spustu skozi gozd kmalu dosežemo Valvasorjev dom pod Stolom.

On the way: Žirovniška planina (1200m), Zabreška planina (1225m)
Trip can be prolonged to next destinations: Potoška planina, Prešernova koča na Stolu, Hochstuhl/Stol
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom tinckova_koca - Valvasorjev dom pod Stolom