Strane - Sveti Bric (Nanos) -

Strane - Sveti Bric (Nanos)

Starting point: Strane (664 m)
Destination: Sveti Bric (Nanos) (965 m)
Difficulty of skiing: easily
Map: Nanos 1:50.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons

Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Razdrto in cesti naprej sledimo po vzporedni stari cesti v smeri Postojne. Že kmalu pa bomo opazili oznake, ki nas usmerijo levo v smeri vasi Veliko Ubeljsko in Strane. V vasi Malo Ubeljsko pridemo do naslednjega križišča, kjer nadaljujemo rahlo desno v smeri Stran (levo Veliko Ubeljsko). Cesti, ki se naprej nekoliko bolj vzpenja, nato sledimo do središča vasi Strane, kjer opazimo planinske smerne table. Parkiramo le nekaj metrov stran, v bližini otroškega igrišča (ne parkiraj na igrišču).

Oznake za Nanos nas usmerijo na vzpenjajočo cesto, po kateri se vzpenjamo mimo nekaj hiš. Cesta kmalu izgubi asfaltno prevleko in se le nekoliko višje spremeni v širok kolovoz, po katerem nadaljujemo vzpon. Kolovoz kmalu preide v strnjen gozd in nas mimo studenčka, v zmernem vzponu pripelje do označenega razpotja. Nadaljujemo desno v smeri svetega Brica (levo Nanos) po poti, ki nas po 2 minutah nadaljnje hoje pripelje do omenjene cerkvice.

Trip can be prolonged to next destinations: Vojkova koča na Nanosu (1 h 30 min), Suhi vrh (Nanos) (1 h 30 min)
Recommended: similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
strane - Sveti Bric (Nanos) strane - Sveti Bric (Nanos) strane - Sveti Bric (Nanos) strane - Sveti Bric (Nanos) strane - Sveti Bric (Nanos) strane - Sveti Bric (Nanos) strane - Sveti Bric (Nanos) strane - Sveti Bric (Nanos) strane - Sveti Bric (Nanos) strane - Sveti Bric (Nanos)