Spodnja Voličina - Zavrh v Slovenskih goricah -

mountain ranges / Pohorje and remaining northeastern Sloveniazavrh v slovenskih goricah / Spodnja Voličina - Zavrh v Slovenskih goricah

Spodnja Voličina - Zavrh v Slovenskih goricah

Starting point: Spodnja Voličina (286 m)
Destination: Zavrh v Slovenskih goricah (370 m)
Map:
Hiking equipment (winter):
Author: ttpro

Z avtoceste Maribor-Lendava se usmerimo na izvoz Lenart in cesti sledimo do semaforjev. Tukaj nadaljujemo levo v smeri Lenarta. Po približno 200 m pridemo do križišča in zavijemo desno v smeri Voličine. Cesta nas vodi vse do omejenega kraja. Pri cerkvi zavijemo levo mimo gostilne Kmetič. Še pred električnim transformatorjem pa zavijemo desno, kjer na desni opazimo parkirišče.

Od parkirišča nadaljujemo po cesti navzgor mimo električnega transformatorja. Na vrhu klanca pa nas markacije usmerijo levo. Sledi kratek spust, za tem pa nadaljujemo desno na kolovoz, ki sčasoma preide v gozd. Čez nekaj minut pot preide iz gozda, kjer nadaljujemo levo po kolovozu, ki se sčasoma priključi cesti. Tej sledimo naravnost vse do razglednega stolpa. Žig je oddaljen slabo minuto od razglednega stolpa, katerega opazimo na desni strani ceste.

Recommended: panorama, similar trips,
spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah spodnja_volicina - Zavrh v Slovenskih goricah