Slovenske Konjice - Stolpnik - Zmajčkova pot

mountain ranges / Karawanksstolpnik / Slovenske Konjice - Stolpnik

Slovenske Konjice - Stolpnik (Zmajčkova pot)

Starting point: Slovenske Konjice (333 m)
Destination: Stolpnik (1012 m)
Path name: Zmajčkova pot
Map:
Hiking equipment (winter):
Author: Marx

Z avtoceste Ljubljana - Maribor se usmerimo na izvoz Slovenske Konjice in cesti sledimo do omenjenega mesta. V središču Slovenskih Konjic, zapustimo glavno cesto (nadaljujemo levo)in se usmerimo proti cerkvi, v bližini katere parkiramo na velikem označenem parkirišču.

Od mesta, kjer smo parkirali moramo najprej priti do pokopališča, katero se nahaja nekoliko nad mestom (parkiramo lahko tudi ob pokopališču). Od pokopališča gremo desno (naravnost vodi pot mimo starega gradu) ter sprva hodimo ob pokopališču. Ko prispemo v gozd se "naša" pot odcepi rahlo desno navzdol (če bi nadaljevali naravnost bi tudi prišli nazaj na markirano pot). Ko se spust konča prispemo do zanimivega slapu, nas pa pot preko brvi popelje na drugo stran potočka. Nekoliko nad brvjo se vrnemo na cesto, katero smo prej zapustili, mi pa ji sledimo v desno. Na bližnjem ovinku nadaljujemo levo, nato pa se pot vrne v gozd, kjer postane precej strma in že skoraj zahtevna. Nekaj časa so nam v pomoč lesene stopnice, nato pa pot zavije desno in se prehodno položi. Višje prečimo gozdno cesto, pot pa v nadaljevanju dobi bolj kamnito podlago, gozd pa se za kratek čas razredči. Ko se pot vrne v strnjen mešani gozd, spet postane zelo strma in na enem mestu so nam zopet v pomoč lesene stopnice in tokrat še lesena ograja. Višje se pot položi in nas pripelje na dobro vzdrževano ter široko makadamsko cesto.
Sledi nekoliko manj zanimiv del poti, saj bomo kakih 20 minut hodili po makadamski cesti, s katere pa se nam občasno le odpre nekaj razgleda na Zreče in Pohorje. V nadaljevanju nas cesta pripelje na razpotje Grofov štant, kjer se nam priključijo še druge poti s Slovenskih Konjic in tudi pot s Kamne gore in Stranic.
Nadaljujemo v smeri Stolpnika po razritem kolovozu, kateri se občasno kar strmo vzpne. Ko se višje pot položi nas do vrha loči le še približno 15 minut rahlega vzpona in tik pod vrhom še kratek strm del.
Z vrha se lahko povzpnemo še na razgledni stolp, s katerega se nam odpre lep razgled na vse strani.

Trip can be prolonged to next destinations: Stolpnik
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik slovenske_konjice - Stolpnik