Slivnica pri Mariboru - Mariborska koča -

mountain ranges / Pohorje and remaining northeastern Sloveniamariborska koča / Slivnica pri Mariboru - Mariborska koča

Slivnica pri Mariboru - Mariborska koča

Starting point: Slivnica pri Mariboru (292 m)
Destination: Mariborska koča (1086 m)
Difficulty of skiing: easily
Map: Pohorje 1:50.000
Hiking equipment (winter):
Author: pohodnik38

a) Po avtocesti iz smeri Ljubljane zavijemo na odcep Maribor-center. V naslednjem semaforiziranem križišču zavijemo v levo in vozimo naravnost cca. 2 km do centra Slivnice pri Mariboru. Na desni bomo opazili osnovno šolo in nato vrtec. Zavijemo desno na parkirišče. V bližini so tudi lesene skulpture.
b) Iz smeri Maribora se peljemo po južni vpadnici v smeri kraja Hoče. V semaforiziranem križišču zavijemo desno v smeri Slivnice pri Mariboru. Po cca. 2 km prispemo v center kraja, kjer na desni opazimo osnovno šolo in nato vrtec. Zavijemo desno na parkirišče, v bližini so tudi lesene skulpture.

S parkirišča gremo levo, kjer že takoj na začetku opazimo markacije. Po lipovem drevoredu (novi vrtec je na desni strani) do kovinskih vrtljivih vratc. Čez šolsko igrišče in ob njivi po levi strani v smeri Slivniškega gradu. Pri gradu, ki je v propadajočem stanju zavijemo na cesto v levo. Gremo po cesti do električnega transformatorja, kjer zavijemo na desno pot. Ob robu gozda prečno, ko stopimo na asfaltno cesto pa gremo desno. Cesta se rahlo vzpenja po pobočju. Na naslednjem križišču zavijemo desno na prvi odcep. Mimo nekaj hiš, ko pot preide v gozd se vzpenja skozi gozd, višje preide na rob le tega, kjer na levi vidimo kmetijo Rec (475 m).
Od tod ves čas hodimo po grebenu. Po izstopu iz gozda se odpre panorama razgleda na Framsko, Slivniško in Hočko Pohorje. Pot se nadaljuje skozi naselje Šestdobe. Na križišču poti zavijemo ob "sejalcu"-leseni kip po levi cesti navzgor, kjer nas na električnem drogu markacija zopet usmeri v gozd, ki je kratek. Stopimo spet na cesto in se usmerimo v levo. Po cesti hodimo cca. 1 km, oz do mesta, ko se z leve priključi pot iz Frama (Jugova pot). Na tem mestu je tudi lesena skulptura-človeška dlan. S potjo nadaljujemo po cesti čez Plahutnikov vrh (687 m) do Plahutnikove kmetije. Smerna tabla nas usmeri po pobočju navzgor v smeri bolnice za pljučne bolezni. Čez dvorišče bolnice gremo, ko prečimo cesto Hoče-Belvi. Ob prometnem znaku zavijemo desno v gozd. Po nekaj minutnem vzpenjanju stopimo zopet na cesto Hoče-Belvi. Ob cesti hodimo cca. 500 m, nato pa zopet ob markaciji v levo. Peš pot se vzpenja po travniku in spet preči cesto in preide na makadamsko cesto. Le ta nas pripelje na Petkovo sedlo (881 m). Gremo naravnost mimo bifeja "Na prepihu" do naslednjega križišča. Naravnost ob grmovju navzgor do roba gozda, kjer se že na daleč vidi velika markacija. Spet se pot vzpenja po gozdu in nato spet preči cesto. Pridemo na rob gozda, ob božjem znamenju, kjer že vidimo Mariborsko kočo. Še na kratko skozi gozd, stopimo na cesto, sredi apartmajskega naselja se usmerimo v levo. V nadaljnih 5 minutah smo pri Mariborski koči (1068 m).

Trip can be prolonged to next destinations: Ruška koča na Arehu
Recommended: panorama, similar trips, trips with the same destination
slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča slivnica_pri_mariboru - Mariborska koča