Škalske Cirkovce - Smodivnik -

mountain ranges / Karawankssmodivnik / Škalske Cirkovce - Smodivnik

Škalske Cirkovce - Smodivnik

Starting point: Škalske Cirkovce (615 m)
Destination: Smodivnik (923 m)
Difficulty: easy unmarked way
Map: Šaleška dolina z okolico 1:50000
Hiking equipment (winter):
Author: Glogo

Z avtoceste Ljubljana - Maribor se usmerimo na izvoz Žalec, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Velenja. V glavnem krožišču (2. krožišče) v Velenju, pod skakalnico, nadaljujemo naravnost (2. izvoz) v smeri Šoštanj - Mozirje. Nato v semaforiziranem križišču zavijemo desno. Vozimo naravnost, preko železniške proge, po klancu navzgor do naslednjega krožišča. Izberemo 3. izvoz v smeri mestnega stadiona. Sledi naslednje krožišče, v katerem izberemo 1. izvoz v smeri Škale - Graška gora.
Peljemo se mimo Škalskega jezera do kraja Škale. Sledi križišče, v katerem zavijemo desno proti Cirkovcam. Peljemo se skozi kraj Hrastovec do Škalskih Cirkovc. Pri cerkvi sv. Ožbolta zavijemo desno in parkiramo ob igrišču.

Od parkirišča pri igrišču gremo po cesti naprej navzgor. Kmalu pridemo do odcepa za Graško goro. Zavijemo desno. Hodimo ob cesti do odcepa za Hudo luknjo. Zopet zavijemo desno. Po 200 m zapustimo cesto in zavijemo desno na gozdno vlako.
Sledimo poti. Ko pridemo mimo kapelice, se prične širok greben, ki nas pripelje do vrha.

Recommended: similar trips, trips from the same starting point,
skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik skalske_cirkovce - Smodivnik