Sežana - Zidovnik (Sedovnik) - by road

Sežana - Zidovnik (Sedovnik) (by road)

Starting point: Sežana (360 m)
Destination: Zidovnik (Sedovnik) (575 m)
Path name: by road
Time of walking: 1 h
Difficulty: easy unmarked way
Difficulty of skiing: easily
Map: Slovenska Istra - Čičarija, Brkini in Kras 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Divača in cesti naprej sledimo v smeri vasi Lokev in Lipica. Cesta nas nato hitro pripelje v vas Lokev, kjer bomo na koncu le te prišli do križišča, kjer se v desno odcepi cesta proti jami Vilenica. Usmerimo se na to cesto in ji sledimo mimo odcepa za jamo Vilenica in Lipico. Pri oznaki ceste 2km bomo na desni strani opazili nekaj hiš in za njimi (takoj za betonsko ograjo) cesto, ki se z glavne odcepi v desno (odcep se nahaja še pred Sežano). Usmerimo se na to cesto ob kateri nato parkiramo.
Do izhodišča lahko pridemo tudi iz smeri Sežane.

S parkirišča nadaljujemo po cesti, ki se sprva le zložno vzpenja, povečini skozi nizek gozd. Še naprej zložna cesta višje naredi nekaj ostrih ovinkov in nas za tem pripelje do manjšega prevala, kjer je križišče več manjših kolovoznih cest.
Nadaljujemo rahlo levo (desno Marče) po širokem kolovozu, kateremu se nekoliko višje priključi pot iz Novega naselja nad Sežano. Za kratek čas betonirana cesta nas nato skozi gozd in grmičevje pripelje na deloma razgleden vrh na katerem se nahaja nekaj oddajnikov in sežanski vodovod.

Recommended: panorama, similar trips,
sezana - Zidovnik (Sedovnik) sezana - Zidovnik (Sedovnik) sezana - Zidovnik (Sedovnik) sezana - Zidovnik (Sedovnik) sezana - Zidovnik (Sedovnik) sezana - Zidovnik (Sedovnik) sezana - Zidovnik (Sedovnik) sezana - Zidovnik (Sedovnik) sezana - Zidovnik (Sedovnik) sezana - Zidovnik (Sedovnik) sezana - Zidovnik (Sedovnik)