Selnica ob Dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu - Aljaževa pot

mountain ranges / Strojna, Košenjak, Kozjak and Slovenske goricesveti duh na ostrem vrhu / Selnica ob Dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu

Selnica ob Dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu (Aljaževa pot)

Starting point: Selnica ob Dravi (316 m)
Destination: Sveti Duh na Ostrem Vrhu (904 m)
Path name: Aljaževa pot
Time of walking: 3 h
Map: Pohorje 1:50.000
Hiking equipment (winter):
Author: TejaB

Na regionalni cesti Maribor - Dravograd v Selnici ob Dravi v semaforiziranem križišču zavijemo proti osnovni šoli. Vozilo pustimo na šolskem parkirišču.

Od šole gremo na sever proti naselju, mimo transformatorja, držimo se levo. Po 10 min je na levi, 100 m od poti, cerkev sv. Janeza Krstnika na Janževi gori (404 m), mi nadaljujemo desno po cesti navzgor. Hodimo po razglednem, sončnem pobočju. S ceste stopimo desno na poljsko pot k robu gozda; ob obori za divjad pridemo do kmetije Katržanovih (536 m). Razgled! Zavijemo desno prek dvorišča v gozd ter se vzpnemo po gozdni vlaki proti vrhu rebri. Strmina popusti in kmalu smo pri domačiji Grušovnikovih (760 m). Do sem je 1 h 15 min, najstrmejši del poti je za nami. Prek sedla stopimo na drugo stran v gozd. Po krajšem vzponu je na levi razgledišče na pečini (845 m)! Sledi sprehod skozi drevored listavcev po skoraj ravnem mimo lovskih opazovalnic na gozdno cesto. S ceste krenemo levo na uhojeno potko do izjemnega razgledišča - Kranjčeve pečine (960 m). Tu je skrinjica z vpisno knjigo in žig Aljaževe poti. Veličasten razgled na prehojeno pot, Pohorje, Peco, Golico. Do sem dobri 2 h.
Z jase se spustimo po gozdni poti nad zapuščeno Kranjčevo domačijo na cesto. Sledi ravninska hoja po vozni makadamski cesti in malo po stezi med jelkami, mimo najvišje točke poti pod Kolarjevim vrhom (985 m) in nato navzdol. Iz gozda stopimo za trenutek na travnato jaso, Jarčevo raven (830 m), z idiličnim pogledom skozi gozdno okno na cerkev Sv. Duha na Ostrem Vrhu. Po široki gozdni cesti pridemo iz gozda pri Sršenu (860 m) na glavno cesto Selnica ob Dravi - Sv. Duh na Ostrem Vrhu. Do Sv. Duha (903 m) je le še sprehod. Skupaj 3 h.

On the way: Kranjčeva pečina (960m)
Recommended: similar trips, trips with the same destination
selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu selnica_ob_dravi - Sveti Duh na Ostrem Vrhu