Rudno polje - Planina Zajamniki -

mountain ranges / Julian Alpsplanina zajamniki / Rudno polje - Planina Zajamniki

Rudno polje - Planina Zajamniki

Starting point: Rudno polje (1347 m)
Destination: Planina Zajamniki (1280 m)
Altitude difference: -67 m
Map: TNP 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce in cesti naprej sledimo proti Bledu. Na Bledu pa nas pri semaforju oznake za Pokljuko usmerijo desno. Naprej se peljemo skozi Gorje in mimo opuščenega smučišča Zatrnik do Rudnega polja na Pokljuki (veliko parkirišče, vojašnica in strelišče).

S parkirišča nadaljujemo po cesti (v zimskem času tekaška proga) v smeri Koče na Uskovnici. Cesta nas sprva vodi mimo strelišča, nato pa preide v smrekov gozd, skozi katerega se nadaljuje do manjšega, a označenega križišča. S križišča nadaljujemo po levi spodnji cesti (rahlo desno cesta, ki vodi proti izhodišču za planino Konjščica in Uskovnica dostop z avtomobilom), katera je s prometnim znakom zaprta za javni promet. Po cesti se v nekaj minutah spustimo v travnato dolinico Španove jame, kjer pa se po nekaj minutah cesta razcepi na dva dela.
Nadaljujemo po levi cesti (naravnost rahlo navzdol Uskovnica), katera hitro preide v smrekov gozd ter se prične zmerno vzpenjati. Po nekaj minutah nadaljnje hoje se cesta položi in nas pripelje do zgornjega dela planine Praprotnica.
Za zadnjimi stanovi se cesta konča oz. se spremeni v kolovoz, kateri nas hitro popelje v strnjen gozd. Pot nadaljujemo po markiranem kolovozu, ki se nadaljuje skozi gozd, le ta pa nas vodi z nekaj krajšimi vzponi in spusti. Dobro označena pot se nekaj časa nadaljuje skozi strnjen gozd, nato pa se spusti do gozdne ceste, kateri sledimo v levo (desno Uskovnica in Rudno polje po cesti).
Nekaj minut nadaljujemo po cesti, nato pa prispemo do oznak za planino Zajamniki, kjer nas oznake za "sirarno" usmerijo rahlo desno na kolovoz, po katerem se hitro spustimo do osrednjega dela planine Zajamniki.
Za lep razgled se je vredno povzpeti na jugovzhodni del planine, od koder vidimo celotno ulico pastirskih stanov.

On the way: Planina Praprotnica (1212m)
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki rudno_polje - Planina Zajamniki