Ročinj - Čičer - circular path

Ročinj - Čičer (circular path)

Starting point: Ročinj (199 m)
Destination: Čičer (726 m)
Path name: circular path
Time of walking: 3 h
Map: Posoške Julijske Alpe 1:50000
Hiking equipment (winter):
Author: sim111

Iz Nove Gorice se peljemo proti Tolminu ali obratno, cesti sledimo do kraja Ročinj, kjer na primernem mestu parkiramo.

Začetek in konec poti je pri cerkvi sv. Andreja v središču vasi, kjer kažipot nakazuje dve smeri zahodno in vzhodno. Za pot navzgor je priporočljiva zahodna, ker je strmejša. Naprej pot vodi mimo izvira Zdenc, nato pa se povzpnemo po stari poti za Kambreško do Prevala (339 m.n.v). Če imamo dovolj časa lahko obiščemo še cerkvico sv. Pavla od koder je lep razgled na vasi Avškega kota, nato se spustimo do Prevala, kjer prečimo cesto Ročinj - Kambreško in kmalu pridemo do stare poti, ki je peljala na Srednje. Po njej nadaljujemo navzgor do točke, kjer jo zapustimo in se desno navzgor vzpnemo na vrh Čičerja. Tukaj nas pričakata vpisna knjiga in žig, malo pod vrhom še klopca z razgledom na Sočo, Kanal in naprej po dolini, ob jasnem vremenu do morja.
Vračamo se naprej po grebenu, nato zavijemo desno navzdol proti Ročinju. Malo nad vasjo pridemo do razgledišča na Ročinj (prva pisna omemba kraja sega v leto 1083), od tu nas loči še pet minut do izhodišča.
Krožna pot na Čičer ima še eno dodatno dimenzijo in sicer hortikulturno, saj je ob poti nameščenih 34 tabel z navedbami imen dreves v slovenskem in latinskem jeziku.

On the way: Cerkev svetega Pavla (403m)
Recommended: similar trips,
rocinj - Čičer rocinj - Čičer rocinj - Čičer rocinj - Čičer rocinj - Čičer rocinj - Čičer rocinj - Čičer rocinj - Čičer rocinj - Čičer