Rifugio Sorgenti del Piave - Rifugio Calvi -

mountain ranges / Carnic Alpsrifugio calvi / Rifugio Sorgenti del Piave - Rifugio Calvi

Rifugio Sorgenti del Piave - Rifugio Calvi

Starting point: Rifugio Sorgenti del Piave (1815 m)
Destination: Rifugio Calvi (2164 m)
Time of walking: 1 h
Difficulty of skiing: easily
Map:
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons

Z avtoceste Trbiž/Tarvisio - Videm/Udine se usmerimo na izvoz Tolmezzo in cesti naprej sledimo proti omenjenemu kraju. V bližini Tolmezza zapustimo glavno cesto, ki vodi proti prelazu Pso di Croce Carnico/Plockenpass in se usmerimo proti kraju Villa Santina in Ampezzo. V kraju Villa Santina v krožnem križišču se usmerimo naravnost za oznakami Raveo, Rigolato. Tej cesti nato sledimo vse do kraja Cima Sapadda, kjer nadaljujemo desno v smeri vrha Monte Peralba. Precej ozki in strmi cesti nato sledimo do velikega parkirišča pod mogočno Peralbo. Parkiramo na spodnjem parkirišču, kjer opazimo oznake za kočo Calvi (koča pri izviru Piave je še nekoliko naprej cca 500 m).

S parkirišča nas oznake za kočo Calvi usmerijo na makadamsko cesto, ki se začne zmerno vzpenjati proti vzhodu. Cesta že kmalu preči kratek pas redkega gozda, nato pa se v nekaj serpentinah vzpne stopnjo višje. S precej razgledne ceste, pa se nato v desno odcepi markirana peš pot, po kateri lahko nadaljujemo vzpon.
Če bomo nadaljevali po peš poti in se bomo na pot odpravili dovolj zgodaj bomo lahko ob poti opazili kar nekaj svizcev. V tem primeru bomo do koče Calvi prišli v slabi uri.
Če pa nadaljujemo po cesti, se le ta začne strmeje vzpenjati (seveda manj strmo kot peš pot) in nas po približno eni uri hoje od izhodišča pripelje do koče Calvi, ki se nahaja na prijetni in zelo razgledni vzpetini.

Trip can be prolonged to next destinations: Monte Chiadenis (1 h), Monte Peralba (1 h 20 min)
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point,
rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi rifugio_sorgenti_del_piave - Rifugio Calvi