Planina Zajzera - Bivacco Stuparich -

mountain ranges / Julian Alpsbivacco stuparich / Planina Zajzera - Bivacco Stuparich

Planina Zajzera - Bivacco Stuparich

Starting point: Planina Zajzera (1004 m)
Destination: Bivacco Stuparich (1587 m)
Time of walking: 2 h
Difficulty of skiing: partly demanding
Map: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons
Access to starting point:

We drive from Kranjska Gora over a border pass Rateče all the way to Trbiž (Tarvisio). We drive on the old road towards Udine at first. A road towards Ovčja vas (Valbruna) branches to left couple of kilometres out of Trbiž. We follow this road all the way till Zajzera mountain pasture where we park on a big parking lot.

S parkirišča se usmerimo na cesto, ki je zaprta za promet za oznakami Bivacco Mazzeni, Bivacco Stuparich. Cesta se sprva rahlo spusti in nas nato vodi skozi gozd. Kmalu pridemo iz gozda do široke struge potoka, kjer je nanešenega ogromno peska. Tu je pot nekoliko slabše vidna, teren s peskom pa prečimo rahlo v desno. Pot nas nato pripelje do razpotja, kjer se usmerimo desno za oznakami Bivacco Stuparich. S pomočjo nekaj možicev ponovno prečimo hudournik v desno nato pa nas pot pripelje v gozd. Pot skozi gozd se kmalu prične dokaj strmo vzpenjati, nato zavije v levo in kmalu se nam odprejo lepi razgledi na ostenja Montaža. Pot nas v nadaljevanju vodi ob strugi potoka mimo nekaj grmičevja in ruševja ter nas pripelje do razpotja poti. Mi nadaljujemo v levo za oznakami Stuparich, desno pa vodi pot proti koči Grego.
Pot tu zavije v levo in se prične v ključih vzpenjati skozi redek gozd na levi strani doline. Takšna pot nas ponovno pripelje do razpotja. Usmerimo se levo proti bivaku Stuparich, desno pa vodi pot proti Dunjski dolini. V nadaljevanju pot prične prečiti pobočje proti vzhodu in nas nato kmalu pripelje do bivaka Stuparich.

Trip can be prolonged to next destinations: Bivacco Suringar (3 h 45 min), Jôf di Montasio/Montaž (4 h 45 min)
Recommended: panorama, similar trips,
planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich planina_zajzera - Bivacco Stuparich