Planina Smrečica (Poglajnov rovt) - Galetovec -

mountain ranges / Julian Alpsgaletovec / Planina Smrečica (Poglajnov rovt) - Galetovec

Planina Smrečica (Poglajnov rovt) - Galetovec

Starting point: Planina Smrečica (Poglajnov rovt) (1075 m)
Destination: Galetovec (1265 m)
Time of walking: 2 h
Difficulty: easy unmarked way
Map: TNP 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Z Bleda ali Jesenic se zapeljemo na Zatrnik, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Pokljuki. Za Zatrnikom zapeljemo prvo vozno cesto levo (t.j. pri oznaki ceste med 5,5 km in 6,0 km), nato pa se peljemo še nekaj 100 m, do prvega večjega desnega ovinka. Za ovinkom se v levo odcepi cesta, ki se spusti do planine Smrečica, mi pa le malo naprej parkiramo na primernem mestu ob cesti.

Z izhodišča nadaljujemo po makadamski cesti, ki se zložno vzpenja, za daljšim levim ovinkom, kjer tudi zapustimo traso nekdanje smučarske proge smučišča Zatrnik, pa se cesta preneha vzpenjati, občasno pa se v nadaljevanju tudi nekoliko spusti. Med hojo po cesti nato prečimo še traso nekdanje vlečnice Berjanca in nekoliko naprej še smučarsko progo Berjanca, nam pa se še nekoliko naprej odpre nekaj razgleda proti Karavankam. Za prehodnim razglednim delom dosežemo markirano pot Bled (Zaka) - Pokljuka, katero pa hitro zapustimo saj še naprej nadaljujemo po makadamski cesti.
Od razpotja naprej se cesta večinoma zložno do občasno zmerno vzpenja, nam pa se čez čas z leve priključi še markirana pot iz Bohinjske Bele - pot čez Slamnike. Tu se nekaj korakov naprej, le malo pred obeležjem NOB, v smeri naravnost oz. rahlo proti levi odcepi pot na nekaj minut oddaljen Turn (1249 m), mi pa nadaljujemo desno po markirani poti, ki se nadaljuje po cesti.
Na naslednjem razpotju, ki se nahaja nedaleč stran, pa zapustimo cesto in s potjo nadaljujemo levo v smeri Galetovca (naravnost Belska planina).
Pot naprej nas vodi po prijetnem kolovozu, katerega po nekaj minutah zapustimo, saj nas oznake za Galetovec usmerijo levo, na sprva slabše opazno stezico, ki se spusti ob robu gozda do manjše dolinice, kjer preide v gozd. Skozi gozd sledimo markacijam in gozdni poti, po kateri se v nekaj minutah povzpnemo na razgleden vrh.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2017 (maj).

Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec planina_smrecica_poglajnov_rovt - Galetovec