Petrovo Brdo - Kup -

mountain ranges / Julian Alpskup / Petrovo Brdo - Kup

Petrovo Brdo - Kup

Starting point: Petrovo Brdo (803 m)
Destination: Kup (1046 m)
Map: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000
Hiking equipment (winter):

Iz Železnikov se peljemo proti Tolminu ali obratno, cesti pa sledimo do kraja Petrovo Brdo, kjer na parkirišču ob Planinski koči Petrovo Brdo tudi parkiramo. Planinski dom se nahaja v neposredni bližini križišča, kjer se odcepi cesta na Soriško planino.

Ob planinskem domu opazimo oznake za Črno prst, ki nas usmerijo na zelo strmo pot. Po kratkem strmem vzponu stopimo na širok kolovoz, kateremu sledimo v desno, le ta pa nas hitro pripelje do hudourniškega potoka. Markiran kolovoz kmalu zavije nekoliko proti levi ter se nato razmeroma strmo vzpenja skozi gozd. Po približno pol ure hoje pridemo do planinskih smernih tabel, kjer je označeno razpotje.
Nadaljujemo po levem spodnjem kolovozu (naravnost Črna prst in vrhovi nad Soriško planino) v smeri Kupa in Podbrda. Kolovoz naprej preči pobočja proti levi, nato pa nas po krajšem spustu pripelje na manjše sedelce od katerega že vidimo vrh Kupa. S sedelca nadaljujemo po enem od dveh kolovoz (neoznačeno) ter se nato po približno 3 minutah nadaljnje hoje povzpnemo na razgleden in malo obiskan vrh.

Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point,
petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup petrovo_brdo - Kup