Pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom - Ceria Merlone

mountain ranges / Julian Alpsforonon del buinz / špik nad nosom / Pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom

Pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom (Ceria Merlone)

Starting point: Pecol (1510 m)
Destination: Foronon del Buinz / Špik nad Nosom (2531 m)
Path name: Ceria Merlone
Difficulty: very difficult marked way
Map: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Hiking equipment (summer): helmet, self belay set
Hiking equipment (winter): helmet, self belay set, ice axe, crampons
Access to starting point:

We drive across region or through Trbiž towards Rabeljsko jezero lake. Then we drive towards pass Nevejski preval (Sella Nevea). We turn right on a narrow steep asphalted road in a sharp left turn. We follow this road all the way to a parking lot just a little before Pecol mountain pasture.

V križišču na koncu parkirišča nadaljujemo desno proti koči "Rifugio di Brazza". Zložno cesto, ki se vzpenja čez planino Pecol zapustimo na mestu, kjer nas slabo vidne markacije usmerijo levo na peš pot, kateri nato v zmernem vzponu sledimo do planinske koče. Od koče nadaljujemo v smeri "Cima di Terrarossa" po zložni poti, ki se vzpenja čez travnata pobočja. Le nekaj deset korakov od koče pa pridemo na neoznačeno razpotje, kjer nadaljujemo po desni poti (levo Montaž). Vse bolj razgledna pot pa nas višje pripelje na strma pobočja Špika Hude police. Tu si je zaradi precejšnjega števila kozorogov, ki pogosto prožijo kamenje pametno nadeti čelado. Naprej se vzpenjamo po stari vojaški mulatjeri, ki pa ni markirana. Zmerno strma pot ob kateri lahko ves čas opazujemo številne kozoroge pa nas višje pripelje na označeno razpotje, kjer nadaljujemo desno za oznakami "Ceria Merlone", levo pa vodi pot na Špik Hude police.
Pot Ceria Merlone nas v začetku vodi po nekoliko zaraščeni vojaški mulatjeri in preči travnata pobočja pod Špikom nad Tratico / Cime Gambon proti vzhodu. Kasneje zavije pot rahlo v levo in se vzpne proti Škrbini nad Tratico. S škrbine nadaljujemo desno in sprva prečimo kratko melišče nato pa vstopimo v skalnat del poti. Nekoliko zbledele markacije nas vodijo po naravnih prehodih na južno stran gore kjer se nato nekajkrat strmo vzpnemo ob jeklenici. V nadaljevanju pot poteka po razčlenjenem skalovju in občasno nam je v pomoč tudi kakšna jeklenica. Takšna pot nas pripelje na predvrh Špika nad Nosom kjer je postavljen tudi velik možic. Nadaljujemo po razglednem glavnem grebenu, ki pa se mu kmalu umaknemo rahlo v desno. Sledi prečenje po nekoliko izpostavljenih policah na južni strani grebena ter nato še zadnji vzpon proti vrhu Špika nad Nosom.

On the way: Rifugio di Brazza (1660m), Škrbina nad Tratico (2274m)
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom pecol - Foronon del Buinz / Špik nad Nosom