Passo Tre Croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss - path 215

mountain ranges / Dolomitesrifugio vandelli / lago di sorapiss / Passo Tre Croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss

Passo Tre Croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss (path 215)

Starting point: Passo Tre Croci (1805 m)
Destination: Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss (1926 m)
Path name: path 215
Difficulty: partly demanding marked way
Map: Tabacco 03 1:25.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons

Čez MP Rateče ali Predel do Trbiža / Tarvisio in nato po avtocesti v smeri Vidma / Udine do izvoza Tolmezzo. Iz Tolmezza cesti sledimo v smeri naselja Ampezzo in gorskega prelaza Passo della Mauria. Cesta se nato spusti in nas pripelje do križišča, kjer nadaljujemo desno proti kraju Auronzo. V nadaljevanju se nato držimo oznak za prelaz Tre Croci.

S prelaza Tre Croci se usmerimo proti vzhodu in hodimo ob glavni cesti dobrih 100 metrov, nato pa bomo na desni strani ceste opazili smerokaze, ki nas usmerijo proti koči Rifugio al Sorapiss. Široka makadamska pot nas hitro pripelje v gozd in nato preči pobočja proti vzhodu. Položna pot s katere se nam občasno odpre razgled proti skupini Cristallo nas vodi mimo nekaj vojaških objektov iz prve svetovne vojne. Kasneje pot postane ožja in še naprej večinoma skozi gozd preči pobočja proti vzhodu, pri tem pa se pot nekajkrat rahlo vzpne in spusti. V nadaljevanju pot postopno zavije v desno in nas pripelje na nekoliko izpostavljena pobočja pod vrhovi Cime di Marcoira in Cime Ciadin del Loudo. Pot na tem delu ne povzroča večjih težav saj so prečenja zelo dobro zavarovana z jeklenico, pri vzponih pa so nam v pomoč celo stopnice in ograja. Pobočje nato postaja ponovno manj strmo in pot nas večinoma skozi ruševje pripelje do razpotja, kjer se nam z desne priključi pot od koče Rifugio Tondi.
Na razpotju nadaljujemo naravnost in razmeroma položna pot skozi macesnov gozd in ruševje nas pripelje do razpotja malo pred kočo.
Na razpotju lahko nadaljujemo levo proti koči do katere je le kratek vzpon skozi ruševje, ali pa nadaljujemo desno proti jezeru do katerega je tudi samo nekaj minut hoje.

Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point,
passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss passo_tre_croci - Rifugio Vandelli / Lago di Sorapiss