Olimje - Sveti Andrej above Olimje -

Olimje - Sveti Andrej above Olimje

Starting point: Olimje (264 m)
Destination: Sveti Andrej above Olimje (351 m)
Map: Posavsko hribovje Boč - Bohor 1:50.000
Hiking equipment (winter):
Author: bruny

Predizhodišče vsekakor Podčetrtek, danes v slovenskem prostoru že pomembna turistično/izletniška destinacija, odlično dosegljiv iz več smeri...
a) Iz smeri Celja oziroma Maribora se v naselju Mestinje usmerimo v smeri Podčetrtek. Preko Pristave pri Mestinju in Sodne vasi kmalu dosežemo Podčetrtek, kjer v krožišču sledimo oznakam za Olimje. Po treh, štirih kilometrih dosežemo naselje Olimje in varno parkiramo ob cerkvi/samostanskem kompleksu.
b)Iz smeri Brežic oziroma Bistrice ob Sotli dosežemo Podčetrtek, kjer v krožišču sledimo oznakam za Olimje. Po treh, štirih kilometrih dosežemo naselje Olimje in varno parkiramo ob cerkvi/samostanskem kompleksu.

Iz središča naselja Olimje nadaljujemo levo navzgor ob samostanskem kompleksu po asfaltni povezavi in sledimo oznakam za Sv. Andrej. Nekje po sto metrih zavije pot oziroma cesta v levo, naravnost je Koča pri čarovnicah. Nadaljujemo in po dobrih sto metrih dosežemo ponovno križišče. Nadaljujemo desno ostro navzgor, levo je vhod v Jelenov greben. Pot navzgor oziroma to je cesta se vije strmo ob ogradi Jelenovega grebena in to je tudi južni svet Rudnice. Ob poti tudi vodohran Olimje. Kmalu v nadaljevanju, po nekaj ovinkih levo, desno...dosežemo cilj poti, cerkev Sv. Andrej nad Olimjem.
Dolžina poti je okoli 800 metrov, 90 pozitivnih višinskih metrov in nič negativnih višinskih metrov. Pot za opis opravljena 12.10.2014.

Recommended: similar trips,
olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje olimje - Sveti Andrej above Olimje