Mojstrana - Grančišče - south path

mountain ranges / Julian Alpsgrančišče / Mojstrana - Grančišče

Mojstrana - Grančišče (south path)

Starting point: Mojstrana (675 m)
Destination: Grančišče (844 m)
Path name: south path
Map: Kranjska Gora 1:30.000
Hiking equipment (winter):

Gorenjsko avtocesto zapustimo na izvozu Jesenice - zahod (Hrušica) ter se naprej peljemo v smeri Kranjske Gore. Malo pred Dovjem, pa nas oznake za Mojstrano, Krmo, Kot in Vrata, usmerijo levo na nekoliko ožjo cesto, po kateri hitro prispemo v Mojstrano. Skozi Mojstrano sledimo oznakam za alpsko dolino Vrata, mi pa omenjeni cesti sledimo le do table, ki označuje konec Mojstrane. Tu na levi strani opazimo parkirišče, kjer parkiramo.

S parkirišča najprej previdno prečimo cesto, nato pa se vzpnemo po sprva neoznačeni stezici, ki se že po 2 minutah priključi markirani poti, ki se s ceste odcepi nekaj 10 m nižje. Vzpon nadaljujemo po markirani poti, ki nas vodi skozi gozd, nato pa prispemo na traktorsko vlako, kateri sledimo v desno, le ta pa nas že po nekaj metrih pripelje na manjše razpotje, kjer nadaljujemo desno (naravnost Vrtaška planina, Vrtaški vrh in Sleme ter zgornja pot na Grančišče).
Na razpotju se markacije končajo, pot pa se hitro vrne v gozd, skozi katerega se najprej prečno vzpenja, nato pa zavije rahlo proti levi ter se vzpne po zmerno strmem pobočju. Višje prečimo še krajšo zaraščeno jaso, nato pa se nam priključi že prej omenjena "zgornja" pot. Na razpotju, kjer se pobočje prevesi v bolj raven svet, nadaljujemo desno, mi pa zmerno strmi poti sledimo do razglednega vrha.

Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče mojstrana - Grančišče