Mlinarica - Goličica -

mountain ranges / Julian Alpsgoličica / Mlinarica - Goličica

Mlinarica - Goličica

Starting point: Mlinarica (1089 m)
Destination: Goličica (2101 m)
Difficulty: difficult unmarked way
Map: TNP 1:50.000, Trenta 1:25.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons

Najprej se zapeljemo v Kranjsko Goro, nato pa z vožnjo nadaljujemo preko prelaza Vršič proti Bovcu. Z vožnjo nadaljujemo do 38. serpentine Ruske oz. vršiške ceste kjer parkiramo ob stari cestarski bajti. V kolikor tu ni prostora, se lahko po cesti spustimo še nekaj sto metrov kjer je ob cesti še eno manjše parkirišče.

Pri izhodišču se usmerimo mimo cestarske bajte na kolovoz. Po kolovozu hodimo približno 100 metrov nato pa nas postavljen možic usmeri desno navzdol na stezo, ki vodi proti Mlinarici. Ko se spustimo do struge potoka, lahko občudujemo številne tolmune ter manjše slapove. Potok nato prečimo na drugo stran, pri tem nam je v pomoč tudi deblo, ki je zagozdeno med skale. V primeru visokega vodostaja je pri prečenju potrebna previdnost.
Na drugi strani potoka nadaljujemo v desno in nato nekaj časa prečimo strma pobočja, občasno pa se tudi strmeje vzpnemo po pobočju navzgor. Na tem delu bomo tudi prečili nekaj kratkih grap. Pri nekaterih grapah je stezo odneslo, tako da je pri prečenju potreben miren korak in kar nekaj previdnosti.
Pot v nadaljevanju še naprej večinoma preči strma pobočja skozi gozd iz katerega se nam le redko odpre pogled na okoliške vrhove. Kasneje pot zavije rahlo v levo in se večinoma vzpenja po strmih pobočjih skozi gozd. Na poti je tudi nekaj podrtega drevja, občasno pa postane steza tudi nekoliko težje sledljiva.
Višje pot počasi zavije v desno in preči strma pobočja skozi gozd in ruševje. Takšna pot nas nato pripelje do sedla med Debelo pečjo in Goličico.
Na sedlu pot zavije odločno v levo in se prične še strmeje vzpenjati. Ker so pobočja zelo strma moramo paziti, da ne zaidemo s steze, ki je na nekaj mestih dokaj slabo vidna. Gozd postaja vse redkejši in odpirati se nam pričnejo čudoviti razgledi na okoliške vrhove. Višje se vzpenjamo skozi gosto ruševje in preko nekaj krajših travnatih pobočij. Ko se nam odpre pogled proti vrhu, nadaljujemo levo in se nato še nekaj časa še vzpenjamo ob ruševju. Pri tem se nekajkrat strmo vzpnemo nato pa kmalu dosežemo glavni greben gore. Sledi le še kratek vzpon po grebenu do vrha s katerega se nam odprejo čudoviti razgledi na vse strani.
Opis in slike se nanašajo na stanje leta 2016 (avgust).

Recommended: panorama, similar trips,
mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica mlinarica - Goličica