Maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor -

Maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor

Starting point: Maribor (275 m)
Destination: Chapel of St. Rozalija on Samotni bor (370 m)
Map: Pohorje 1:50.000
Hiking equipment (winter):
Author: bruny

Start poti je lahko praktično v centru mesta na začetku mestnega parka ali pa kjerkoli v parku do Treh ribnikov. Z avtomobilom, izvoz Melje na hitri cesti skozi Maribor in v nadaljevanju ob železniški postaji, v prvem križišču brez semaforjev v levo po Tomšičevi ulici, tudi znan drevored v smeri Ribniško selo in nekje ob parku parkiramo prevozno sredstvo.

Na začetku mestnega parka, oziroma ob Treh ribnikih je konkretni start poti. Enostavno sledimo planinski poti praktično iz samega urbanega Maribora skozi Ribniško selo. Na polovici Terčeve ulice se pot čez Kozjak usmeri desno, medtem ko mi nadaljujemo naravnost do konca zgoraj imenovane ulice v kateri se nahajajo v glavnem vrstne hiše. V križišču zavijemo levo na Sprehajalno pot. Nadaljujemo v lahkotnem vzponu navzgor med hišami in vikendi, asfalt preide v dobro utrjen makadam in nekje vrh s kapelico Sv. Rozalije je v glavnem vseskozi v vidnem polju in tudi hitro dosežen.
Pot meri 2100 metrov, 110 pozitivnih višinskih metrov in 15 negativnih višinskih metrov!

Recommended: similar trips,
maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor maribor - Chapel of St. Rozalija on Samotni bor