Ledinica - Sveta Ana (Ledinica) -

Ledinica - Sveta Ana (Ledinica)

Starting point: Ledinica (484 m)
Destination: Sveta Ana (Ledinica) (503 m)
Map: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000
Hiking equipment (winter):

a) Najprej se zapeljemo v Škofjo Loko, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Gorenji vasi in Žirem. Na začetku Žirov opazimo oznake za Ledinico, ki nas usmerijo desno na lokalno cesto, ki se prične zmerno spuščati. Cesta se nato položi in nas pripelje do mostu preko reke Poljanske Sore. Za mostom zavijemo desno ter parkiramo na urejenem parkirišču.
b) Z avtoceste Ljubljana - Koper se usmerimo na izvoz Logatec, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Rovt in Žirov. Z vožnjo nadaljujemo po precej ovinkasti cesti, kateri sledimo do Žirov, tu pa v središču mesta opazimo oznake za Ledinico, ki nas usmerijo levo. Naprej se peljemo skozi industrijsko cono, nato pa prispemo do mostu preko reke Poljanske Sore. Za mostom zavijemo desno ter parkiramo na urejenem parkirišču.

S parkirišča nadaljujemo po makadamski cesti, ki se nadaljuje ob levem bregu Poljanske Sore in ob kateri opazimo markacije. Sprva hodimo brez sprememb višine, ko se približamo vzpetini, kjer stoji cerkev sv. Ane pa nas planinske oznake za Mrzli vrh in Planinsko kočo Mrzlk usmerijo levo, čez travnik, ko dosežemo gozd pa se pot prične vzpenjati, pri lesenem znamenju zavije desno in se hitro vzpne do cerkve sv. Ane.
Opis in slike se nanašajo na stanje januarja 2020.

Trip can be prolonged to next destinations: Krog (Ledinski grič) (1 h 10 min), Planinska koča Mrzl'k (1 h 40 min), Loncmanova Sivka (Mrzli Vrh) (1 h 30 min), Sivka (1 h 45 min)
Recommended: similar trips, trips from the same starting point,
ledinica - Sveta Ana (Ledinica) ledinica - Sveta Ana (Ledinica) ledinica - Sveta Ana (Ledinica) ledinica - Sveta Ana (Ledinica) ledinica - Sveta Ana (Ledinica) ledinica - Sveta Ana (Ledinica) ledinica - Sveta Ana (Ledinica) ledinica - Sveta Ana (Ledinica)