Kuna Konavoska - Ilijin vrh - mountain path

mountain ranges / Biokovo and Dalmatiailijin vrh / Kuna Konavoska - Ilijin vrh

Kuna Konavoska - Ilijin vrh (mountain path)

Starting point: Kuna Konavoska (686 m)
Destination: Ilijin vrh (1234 m)
Path name: mountain path
Map: Turistično-planinski zemljevid Konavle
Hiking equipment (winter):
Author: Glogo

Na Jadranski magistrali od Dubrovnika proti Cavtatu zavijemo 50 m pred odcepom za Cavtat levo v smeri Pridvorje (11 km). Sledimo cesti do kraja Pridvorje. Ob koncu kraja zavijemo levo v smeri Kuna (5 km). Sledimo strmi serpentinasti cesti do kraja Kuna Konavoska. Parkiramo pri tabli, ki označuje začetek kraja ali primernem mestu ob cesti.

Od krajevne table sledimo cesti do hiš v vasi Kuna. Gremo mimo opisne table planinske poti. Za hišo s hišno številko 18 krenemo desno po stopnicah, kjer pričnemo slediti markacijam. Pot je dobro označena, lahka in se počasi vzpenja v serpentinah. Na označenem mestu se razcepi v dve smeri. Za pot navzgor priporočam, krajšo, strmejšo pot (obledela oznaka "vrh"), za povratek pa položnejšo. Obe poti se višje združita. Na poti gremo mimo sedmih križev in dveh tabel lokalnega živalstva. Bližje kot smo vrhu, lepši je razgled na vse strani.

Recommended: similar trips,
kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh kuna_konavoska - Ilijin vrh