Kozje - Koča na Bohorju - via Vetrnik

Kozje - Koča na Bohorju (via Vetrnik)

Starting point: Kozje (276 m)
Destination: Koča na Bohorju (896 m)
Path name: via Vetrnik
Map: Posavsko hribovje Boč - Bohor 1:50.000
Hiking equipment (winter):
Author: bruny

a) Izvoz Dramlje na avtocesti in preko Šentjurja in Lesičnega v Kozje.
b) Iz smeri Podčetrtek desno v naselju Prelasko preko Buč v Kozje.
c) Iz smeri Bistrica ob Sotli levo v naselju Prelasko preko Buč v Kozje.
d) Iz smeri Brestanice, Senovega in Podsrede v Kozje.
Kozje je osrednje naselje Kozjanskega in relativno ugodno dostopno iz več smeri.

Po kratkem ogledu naselja Kozje se napotite iz centra v smeri Bistriškega grabna po asfaltni cesti do odcepa levo za Vetrnik. V delu do odcepa za Vetrnik je pot tudi Marijina romarska pot in označena z oznakami te poti. Pot višje za Vetrnik je dobro utrjena gozdna cesta, ki se dokaj strmo vije višje in je lahko sledljiva. Ko dosežete asfalt, ki vodi nekje po vršnem grebenu, zavijete desno in stopite tudi na Zasavsko planinsko pot, ki je dodatno označena ob markacijah s ,,Z,,. Sledite oznakam in pod manj znanimi vrhovi Raskože, Pokojni vrh, Zajčja gorca in Vrh preidete na gozdno cesto. V naselju Jelše se z leve priključi v bližini spomenika NOB planinska pot iz Senovega preko Reštanja. Nadaljujete strmo v breg po gozdni cesti ob edini domačiji na tem delu poti in kmalu za odcepom za Oslico dosežete 808 metrov visoki Brest, kjer se z desne priključi pot iz Lesičnega.
Pot je v nadaljevanju skupna pot Zasavske planinske poti in XIV. divizije. Do koče na Bohorju je še pol ure hoje v prijetnem zavetju gozda in rahlem vzponu.

On the way: Raskože (Bohor) (650m), Pokojni vrh (Bohor) (711m), Zajčja gorca (Bohor) (676m), Vrh (Bohor) (782m), Oslica (Bohor) (860m), Brest (Bohor) (808m), Debeli vrh (Bohor) (921m)
Trip can be prolonged to next destinations: Koprivnik (Bohor), Veliki Javornik (Bohor)
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju kozje - Koča na Bohorju