Kopišča - Planina Dol - Martinj steza

mountain ranges / Kamnik Savinja Alpsplanina dol / Kopišča - Planina Dol

Kopišča - Planina Dol (Martinj steza)

Starting point: Kopišča (540 m)
Destination: Planina Dol (1308 m)
Path name: Martinj steza
Difficulty: difficult unmarked way
Map: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Hiking equipment (summer): helmet
Hiking equipment (winter): helmet, ice axe, crampons

Najprej se zapeljemo v Kamnik, nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Kamniške Bistrice in žičnice na Veliko planino. V Stahovici nadaljujemo levo (smer Kamniška Bistrica in žičnica Velika planina) in zmerno vzpenjajoči cesti, nato sledimo mimo spodnje postaje žičnice na Veliko planino. Le nekaj 100 m naprej od žičnice na Veliko planino, pa pridemo v manjši zaselek imenovan Kopišča. Tu zavijemo desno ter nato parkiramo na primernem mestu ob cesti.

Z izhodišča nadaljujemo po kolovozu, ki se zložno vzpenja skozi gozd. Višje postane kolovoz precej razrit ter se postopoma prične vse strmeje vzpenjati. Še nekoliko višje, pa bomo opazili staro lovsko pot, ki se odcepi s kolovoza in se naprej prične razmeroma strmo vzpenjati. Pot, ki se zmerno do strmo vzpenja skozi gozd, pa nas višje pripelje do starih rudniških rovov. Pot naprej preide na strma, a še vedno z gozdom porasla travnata pobočja. Naprej se steza za kratek čas položi, nato pa se v okljukih prične strmo vzpenjati skozi gozd. Višje pridemo ob vznožje zelo strmih pobočij, kjer s pomočjo manjšega lesenega mostička stopimo v skalnat svet. Čez kratko zelo strmo stopnjo nam je v pomoč jeklenica, pot pa za tem preide na strma in predvsem v mokrem za zdrs nevarna travnata pobočja. Nekoliko naprej se pot povsem položi, nato pa kar nekaj časa preči pobočja proti desni.
Pot naprej nas pripelje do lepega razgledišča, za katerim pot kmalu preide na kolovoz ter nas nato mimo lovske koče, pripelje do makadamske ceste, po kateri se v nekaj minutah sprehodimo do planine Dol.

Trip can be prolonged to next destinations: Planina Konjščica (Velika planina), Koritni vrh (Velika planina), Planina Rzenik, Gradišče (Velika planina), Konj, Rzenik
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol kopisca - Planina Dol