Koča na Gozdu - Kumlehova glava -

mountain ranges / Julian Alpskumlehova glava / Koča na Gozdu - Kumlehova glava

Koča na Gozdu - Kumlehova glava

Starting point: Koča na Gozdu (1226 m)
Destination: Kumlehova glava (1788 m)
Time of walking: 2 h
Difficulty: difficult unmarked way
Difficulty of skiing: demanding
Map: Kranjska Gora 1:30.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons

Iz Kranjske Gore se peljemo proti prelazu Vršič, a le do koče na Gozdu, v bližini katere parkiramo na velikem parkirišču.

Od koče na Gozdu se po vršiški cesti spustimo nekaj 100 m do označenega razpotja, kjer opazimo planinske smerne table za Erjavčevo kočo na Vršiču. Usmerimo se na omenjeno pot, kateri pa sledimo le nekaj 10 korakov. Po nekaj korakih vzpona pridemo na neoznačeno razpotje, kjer nadaljujemo desno po nemarkirani poti, ki se začne sprva zložno, nato pa vse strmeje vzpenjati proti severu. Razmeroma lahko sledljiva pot, ob kateri opazimo nekaj oznak PP (pot Planica - Pokljuka) nas po približno 1 uri hoje pripelje na sedelce med Kumlehovo glavo na levi in Visokim Mavrincem na desni.
Nadaljujemo levo (desno Visoki Mavrinc 10 minut) po poti, ki se nadaljuje po jugovzhodnem grebenu Kumlehove glave. Pot, ki naprej še nekaj časa poteka skozi gozd, pa se grebenu kmalu umakne nekoliko v desno, kjer preči kratko ter nekoliko izpostavljeno polico. Pot se nato vrne na greben, kjer se začne vse strmeje vzpenjati po vedno bolj razglednem pobočju.
Višje se greben zoži, pot pa nas pripelje do izpostavljenega prehoda, kjer prečimo vršni del prepadne grape (v mokrem velika nevarnost zdrsa). Za grapo se pot strmo vzpne po pobočju, ki je poraslo z rušjem. Po približno 15 minutah strmega vzpona skozi rušje, nas pot pripelje na glavni greben, kjer zavije v desno. Sledi le še nekaj 10 korakov vzpona po razglednem in deloma prepadnem grebenu Kumlehove glave.

Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava koca_na_gozdu - Kumlehova glava