Kaisigen - Dachsteinblick -

mountain ranges / Northern Limestone Alpsdachsteinblick / Kaisigen - Dachsteinblick

Kaisigen - Dachsteinblick

Starting point: Kaisigen (630 m)
Destination: Dachsteinblick (1559 m)
Difficulty: partly demanding marked way
Map:
Hiking equipment (winter): crampons, ice axe
Author: Mowa

Skozi karavanški predor se zapeljemo v Avstrijo ter naprej po Turski avtocesti mimo Salzburga. Avtocesto zapustimo pri izvozu za Mondsee, ki ga obvozimo po vzhodni obali. Nadaljujemo v smeri Atterseeja, kjer takoj zavijemo desno ter cesti po južni ter nato vzhodni obali jezera sledimo do mesta Steinbach. Zavijemo desno v smeri Kaisigen/Traunsee ter nato sledimo planinskim oznakam za Hochleckenhaus (pot številka 822). Parkiramo na urejenem parkirišču.

S parkirišča nadaljujemo po makadamski cesti (desno navzgor). Kmalu nas oznake za kočo Aubodenhütte usmerijo desno na stezo, ki najprej položno, nato pa kar strmo poteka ob robu gozda. Pot nas nato popelje v gozd, kmalu pa dosežemo makadamsko cesto; t.i. Valerieweg, ki ji sledimo v levo do naslednjega kažipota, kjer sledimo oznakam za kočo Aubodenhütte ter planino Geißalm. Kmalu za kočo se usmerimo na planinsko pot 822 - Stieg. Ko se po makadamski poti približamo strmemu pobočju, se le-ta spremeni v stezo, ki je na izpostavljenih mestih primerno zaščitena. Ko dosežemo planoto, sledimo oznakam za Dachsteinblick (planinska pot 820). Poti, ki nato položneje poteka med borovjem, sledimo do naslednjega kažipota, kjer nadaljujemo v smeri Weißenbacha. Kmalu zagledamo križ na vrhu Dachsteinblicka. Pot poteka po grebenu z vse lepšimi razgledi na vse strani.
Pot lahko po grebenu nadaljujemo do Mahdlgupfa (1261 m) in Schobersteina (1037 m).
Celotna pot je zelo dobro označena.

Recommended: similar trips, trips with the same destination
kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick kaisigen - Dachsteinblick