Franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec -

mountain ranges / Karavankeferlacher horn / grlovec / Franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec

Franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec

Starting point: Franzbauer (1008 m)
Destination: Ferlacher Horn / Grlovec (1840 m)
Time of walking: 2 h
Map: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Ljubelj (Tržič), nato pa z vožnjo nadaljujemo v smeri Celovca / Klagenfurt. Za predorom Ljubelj se cesta prične spuščati, mi pa ji sledimo do križišča, kjer se rahlo desno ter navzdol odcepi cesta proti kraju Borovlje / Ferlach. Cesta, ki se še naprej spušča nas hitro pripelje do omenjenega kraja, kjer kmalu prečimo železniško progo. Le malo za progo se priključimo na drugo cesto, kateri sledimo v desno, mi pa se po njej peljemo v smeri kraja Sele / Zell - Pfarre. Kmalu za vasjo Bajdiše / Waidisch zapustimo glavno cesto in z vožnjo nadaljujemo desno v smeri Zgornjega Kota / Zell - Oberwinkel. Naprej se nekaj časa peljemo ob potoku Ribnica / Ribnitza, nato pa že kmalu opazimo prve planinske oznake za Grlovec / Ferlacher Horn. Pot lahko pričnemo že tukaj (to nam pot podaljša za približno 45 minut), lahko pa se odpeljemo še nekoliko višje do kmetije Franc / Franzbauer. Če nadaljujemo vožnjo se še nekaj časa peljemo po dolini, nato pa zavijemo desno proti kmetiji Franc / Franzbauer. Ob kmetiji, kjer je še nekaj drugih stanovanjskih hiš, ni primernih parkirnih mest, zato je bolje, da parkiramo že nekoliko nižje ob cesti.

Ob koncu manjšega zaselka nas oznake za Grlovec / Ferlacher Horn usmerijo levo na kolovoz, ki nas mimo hiše s hišno št. 11 popelje do mesta, kjer kolovoz zavije v desno, markirana pot pa se nadaljuje naravnost. Pot naprej preči krajšo jaso oz. travnik, nato pa preide v gozd skozi katerega se postopoma prične strmeje vzpenjati. Višje se steza položi, nato pa nas pripelje do gozdne ceste, kateri nekaj metrov sledimo v levo, nato pa po nekaj metrih opazimo nadaljevanje planinske poti. Kratek čas nadaljujemo vzporedno s cesto, nato pa se prečno vzpnemo čez poseko. Na drugi strani poseke stopimo v gozd, nas pa pot pripelje na označeno razpotje, kjer se priključimo poti od Dajčpetra / Deutcher Peter.
Tu nadaljujemo desno ter še enkrat prečimo dokaj razgledno poseko. V nadaljevanju nas pot vodi skozi gozd ter nas mimo spominskega obeležja postopoma pripelje na zahodni greben Grlovca (greben imenovan Velika gora). Vzpon nadaljujemo po in ob grebenu, s katerega se nam občasno odpre lep razgled predvsem proti severu. Višje se greben prehodno zoži in se kratek čas nadaljuje ob robu mogočnega prepada (prepad je le na eno stran, tako da ni večjih težav). Greben se nato postopoma razširi, nas pa pot iz gozda pripelje na vršno poboje gore. Sledi kratek prečni vzpon skozi redek pas iglastega gozda, nato pa ob vse lepših razgledih hitro dosežemo vrh, na katerem stoji večji križ.

Recommended: panorama, similar trips, trips with the same destination
franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec franc___franzbauer - Ferlacher Horn / Grlovec