Dramlje - Sveti Ilija (Spodnje Dramlje) -

Dramlje - Sveti Ilija (Spodnje Dramlje)

Starting point: Dramlje (318 m)
Destination: Sveti Ilija (Spodnje Dramlje) (304 m)
Altitude difference: -14 m
Altitude difference (by path): -14 m
Map:
Hiking equipment (winter):
Author: bruny

Z avtoceste Ljubljana - Maribor zavijemo na izvoz Dramlje. Sledimo oznakam za Dramlje in pripeljemo na glavno cesto. Po dobrem kilometru vožnje se pripeljemo v naselje in pri drugem smerokazu za kraj Svetelka zavijemo levo v hrib. Parkiramo na označenih parkiriščih med šolo, trgovino, športnim igriščem, gasilskim domom. Več kot dovolj jih je.

Začetek poti je med osnovno šolo in trgovino. Nadaljujemo po pločniku v smeri pomnika NOB in gasilskega doma Dramlje. V križišču nadaljujemo desno. Sledi sestop do glavne ceste in nekaj sto metrov nadaljevanja v levo po cesti, ki je brez pločnikov. Previdno, ker je dokaj prometna! V prvem križišču desno (oznake za Uršulo) in po dobrih sto metrih dosežemo cilj levo ob poti podružnična cerkev sv. Ilija Spodnje Dramlje.
Pot meri 800 metrov v dolžino ob negativni višinski razliki 14 metrov!

Recommended: similar trips, trips with the same destination
dramlje - Sveti Ilija (Spodnje Dramlje) dramlje - Sveti Ilija (Spodnje Dramlje) dramlje - Sveti Ilija (Spodnje Dramlje) dramlje - Sveti Ilija (Spodnje Dramlje) dramlje - Sveti Ilija (Spodnje Dramlje)